משלחת מעיריית בית שמש בניו יורק

ראש העיר שהוזמנה לכנס נשות אמית צירפה אליה ברגע האחרון את חבר סיעת הליכוד צבי ווליצקי ואת היועצת המקצועית סתיו סעד.

בלוך עם סיעת הליכוד
בלוך עם סיעת הליכוד

חבר סיעת הליכוד צבי ווליצקי דמות מחוזרת מאוד, לפחות בכל הקשור ליציאות לחו"ל. לפני שבועיים הוצע לו ללוות את גזבר העירייה לנסיעה לבדוק את משרפות הפסולת בהולנד, והוא סירב. לא לפני שהתייעץ עם ראש סיעתו שלום אדרי. ווליצקי דחה את הבקשה למרות שנושא איכות הסביבה על הפרק בעיקר לא לגרום לקרע בתוך סיעתו שתובעת מהעירייה לבטל כל רעיון של הקמת משרפות פסולת בעיר או בסביבותיה.

השבוע ווליצקי מלווה את עליזה בלוך בכנס של נשות אמית. ווליצקי לא עסק בחינוך מעולם, לא היה קשור לחינוך ולהיות על בימת חינוך בניו יורק מבלי להציג עמדה כלשהי בנושא זה די מביך. אם כי אפשר לומר שווליצקי בחור חכם המסוגל ללמוד אפילו בפרק זמן טיסה עד ניו יורק כמה מהלכות החובה להכרת מוסדות החינוך בעיר.

ווליצקי מלווה בכנס את בלוך, האם גם ישא דברים? מעבר לכבוד זהו בעיקר ניסיון לפייס את סיעת הליכוד באמצעות חבר הסיעה.

ווליצקי אינו המלווה היחיד, עם בלוך יצאה גם סתיו סעד 'יועצתה המקצועית'. במליאה בכל אופן לא הובאה הודעה , כל הודעה על צירות נוסעים, בהזמנה למליאת מועצת העיר

"יצאתי לניו-יורק עם חבר מועצת העיר, צבי ווליצקי. מטרת הביקור היא ליצור קשרי קהילה, להיפגש עם תורמים וקרנות ולהניע תוכנית רחבה שמטרתה העצמת העיר וקידום יעדיה באמצעות קהילות תומכות בחו"ל." כתבת בלוך בדף הפייסבוק שלה. אז אנחנו שומעים על המטרות, איך נדע מה התוצאות?

"הוזמנו לכנס העולמי של רשת אמי"ת על ידי הנשיאה הנכנסת, דבי מועד, בו אשא דברים בפני נשות אמי"ת. בבית שמש יש ארבעה בתי ספר של הרשת, וזוהי הזדמנות מצוינת לחזק את הקשרים ואת הפעילות בעירנו. בנוסף אנו צפויים להיפגש עם הקונסול שלנו בניו-יורק דני דיין, פדרציית ניו יורק, ארגון JWFNY, להתארח בקהילות היהודיות בטינק ניו-ג׳רזי ובעיר רמפו, ואף לקחת חלק בכנס השנתי של הג׳רוזלם פוסט עם בכירי הממשל האמריקני והקהילה היהודית בארה"ב.".

נושאים: עליזה בלוך, מסע ראשון, ניו יורק
בלוך עם סיעת הליכוד
בלוך עם סיעת הליכוד
בלוך עם סיעת הליכוד
בלוך עם סיעת הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: