גשרים של אור- הערב השקת הספר

הספר מבית הוצאת ידיעות אחרונות, פרי עטה של ד"ר עליזה בלוך ראש העיר שלנו לשעבר במרכז העולמי למורשת צפון אפריקה בירושלים במעמד השר טרופר ומנכ"ל גשר

ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת
ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת

הערב מקיימת ד"ר עליזה בלוך (ראש העיר היוצאת) ערב השקה לספרה 'גשרים של אור', במרכז העולמי של יוצאי צפון אפריקה בישראל רח המלך ג'ורג' 14 ירושלים. במעמד אישי ציבור חשובים ונכבדים כמו השר חילי טרופר, ידיד אישי אילן גאל דור מנכ"ל ארגון גשר ותושב העיר, חיים כהן יו"ר המרכז העולמי למורשת יהדות צפון אפריקה ודוב איכנולד מנכ"ל ידיעות ספרים.

אחרי השקת הספר, דברי הברכה, יתקיים פאנל בנושא מורכב בנושא: האם יש סיכוי לבנות גשרים בחברה במחלוקת? ומי יכול לספר יותר מהכל על המחלוקות ועל החברה יותר ד"ר עליזה בלוך. "בית שמש ער מורכבת מאוד לניהול. המחלוקות בין האוכלוסיות המרכיבות אותה מחייבות הסתכלות קצת אחרת". כך היא אמרה לעיתון גלובס לפני כשבוע ימים בריאיון חושפני על הנסיבות שהביאו להפסדה במערכת על ניהול העיר.

בספר שכתבה בלוך ויוצא כעת לאור "גשרים של אור - מנהיגות מחברת", היא פותחת צוהר לדילמות שלה כראש עיר ומספרת על העשייה למען בניית חיבורים וגשרים בעיר.

בערב ההשקעה יוצגו קטעי המחשה מהספר ע"י העיתונאי פובליציסט שחקן דביר שרייבר. הערב יונחה בידי משה בן עטר פובליציסט סופר ולשעבר מנכ"ל המועצה הציונית בישראל.

נושאים: דר עליזה בלוך, חילי טרופר, ידיעות אחרונות, מורשת צפון אפריקה
ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת
ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת
ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת
ד"ר עליזה בלוך, תמיד מחנכת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: