מה נשתנה? מקומי כבר זה הכי....

תפנית חדה בהתנהגות עליזה בלוך, המלצתה להעדיף עסקים מקומיים אינה עומדת בסטנדרט שהציבה שמקומי זה לא הכי. כל הפרטים בכתבה. מצב החירום או אולי סוף העולם המאיים משפיע על התנהלותה.

מקומי זה לא הכי
מקומי זה לא הכי


הבוקר במפתיע יוצאת עליזה בלוך בעצת יועציה לנסות לסייע לעסקים המקומיים. היא מעודדת רכישה של מוצרים וצרכים מעסקים מקומיים. "אנחנו בשגרת חרום. כוח הערבות ההדדית בעיר בית שמש הוא עצום. אני קוראת לכל תושבי העיר רגע לפני שאתם נזקקים לשרות מכל סוג שהוא, עצרו. בדקו אם יש בעל עסק מקומי שיכול לספק את השרות ופנו אליו תחילה. כוחותינו קודמים. כך נוכל לסייע לבעלי העסקים בימים מורכבים אלו ולחזק את הכוחות הפנימיים של העיר בית שמש".

לכאורה רעיון נשגב, באמת חשוב מאוד אפילו ברור. לסייע בידי העסקים המקומיים לפני שיוצאים לרכוש מוצרים מבחוץ. ההיגיון נכון ובריא אפילו לרכוש רק בעיר.

תושבי העיר בית שמש ותומכיה מוזמנים להוריד את המסגרת לתמונת הפרופיל עבור הרשתות החברתיות." דוברה צירף תמונתה של ראש העירייה ועליה כיתוב מקומי זה הכי...

בלוך חוששת, עסקים מתמוטטים לא יוכלו לשלם ארנונה, ואחרי החגים תבואנה הצעקות והזעקות כאחת על חוסר יכולת לעמוד בארנונה הגבוהה המוטלת על עסקים בבית שמש ממש כמו עסקים מתנהלים בתל אביב או במרכז העיר ירושלים. אז מה איכפת לה לנסות להרוויח יחסי ציבור חיוביים על גל מסחרי.

ולא רק. ואולי זה העיר. הצעתה מהבוקר חריגה בהתנהלותה האישית עד כה. עליזה בלוך עושה תפנית של 180 מעלות. עד עתה דגלה בלוך בעובדי חוץ. עד כה נהגה בלוך בשיטת עדיף החיצון מהמקומי.

עובדות, רוב מינוייה היו מבחוץ, דובר (פעמיים) בחרה מבחוץ. מנכ"ל (פעמיים מבחוץ) מהנדס עיר (פעמיים מבחוץ), סמנ"כל, מבחוץ, ראש מטה מבחוץ, עוזרת אישית מבחוץ, גזבר מבחוץ, יועמ"ש מבחוץ, מנהלי יחידות שונות מבחוץ, צעירים, שיווק אזורי תעשייה, פרויקטים, ועוד רבים אחרים. בלוך מוקפת באנשי חוץ בלבד. להוציא איזה מזכירה או שתיים, כל עובדיה הבכירים מבחוץ!!! האם לא מופרך לדרוש ממנה קשוט עצמך תחילה: "רגע לפני שאת נזקקת לשרות מכל סוג שהוא, עצרי. בדקי אם יש בעל יכולת מקומי שיכול לספק את השרות ופני אליו תחילה" הנה מתברר שמקומי לא הכי הכי...

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, עסקים מקומיים
מקומי זה לא הכי
מקומי זה לא הכי
מקומי זה לא הכי
מקומי זה לא הכי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: