שנת הלימודים תשפ"א:51 כיתות נוספו בחינוך החרדי בחינוך המ"מ כיתת גן וכתה א אחת

מעט כדי לרכך את מסכת הנתונים הלא נעימה לחיך הממלכתי, מספרים על פתיחת 12 כיתות חדשות בהראל, בשעה שמדובר בהעתקת תלמידות ממבנה אחד למבנה שני.

בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא
בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא

שנת הלימודים תשפא תחל דרכה בשבוע הבא. קורונה, זום, לימוד תחת כיפת השמיים, יעסיקו אתכם רבות. בינתיים קבלו טעימה מהנתונים המתפרסמים לראשונה לקראת פתיחת שנה"ל. בסה"כ החלו/יחלו לימודיהם במסגרת החינוך בעיר בשנת הלימודים תשפ"א, 43,127 תלמידים. מתוכם 2985 תלמידים נכנסים לכיתה א , וידרכו בפעם הראשונה על מתן הכיתות החדשות והממוזגות בבית שמש יש 242 מוסדות חינוך יסודיים, חלקם עד כיתה ו, רובם עד כיתה ח. כולל. 465 גני ילדים ו-181 בתיס על יסודיים.

עכשיו תתחילו מעט לחלק ולפרוט את הנתונים. כמה מכל אלה בחינוך הממלכתי, כמה בחינוך הממלכתי דתי, וכמה מהם בחרדי. כמה מהם מוסדות חינוך מוכרים שאינם רשמיים, וכמה מוסדות חינוך שהם לא מוכרים ולא רשמיים. יש גם אלה.

בסה"כ השנה נרכשו 77 מנדים חדשים, ונפתחות בסה"כ 63 כיתות חדשות.

היכן נפתחו מוסדות או כיתות חדשות? 26 כיתות ברמה ג, 8 כיתות ברמה ב', 8 כיתות נוספו לסמינר בעלזא. 8 כיתות תורת שלום הרב קוריץ.

ומה עם החינוך הממלכתי? לפי הודעת הדוברות נוספו 12 כיתות חדשות בבי, ס הראל.

מזל וב? כן, אבל הקדמנו. בדקנו האם באמת נוספו 400- 500 תלמידים חדשים בערך לביס הראל. אם כן מנין? אם לא, אז מה ההסבר.

הנה ההסבר. מתחם בנות שהיה במבנה אתרוג המתפנה, מבנה בי"ס יסודי ממ"ד ברמת בית שמש א שעבר לתלמוד תורה מוריה, תלמידיו עוברים ללמוד בקמפוס הראל. הבנות והבנים ילמדו יחדיו באותה מסגרת. אז לא נוספו, הועתקו, הועברו. שוב נא לדייק במילים.

אמרו מעכשיו, בסה"כ 51 כיתות חדשות נוספו לחינוך החרדי בבית שמש. זה השנה. מה יהיה בשנה הבאה? עוד 51 ואולי יותר.

ומה קורה בחינוך המ"מ. ביקשנו נתונים, משום מה מעכבים. כל מי שפנינו אלו במערכת העירונית, ממלא פיו מים או מתעלם מבקשתנו.

סגן ראש העיר משה שיטרית אומר: "אני יודע על 2 כיתות גן וכיתת א חדשים שנפתחו יכול להיות שיותר". נכון, נוספה כיתת גן בבי"ס גשר, וכיתה א' בבי"ס גשר. האם אפשר לקרוא לאלה נוספו, בשעה שהם יושבים על שרידי בי"ס לוין שנסגר. (רקכיתות ה ו' יישארו ללמוד).

ועוד משהו קטן, אם תבקשו לקבל חוברת נתונים כמו אלה שקיבלנו בשני האחרונות על מערכת החינוך המקומית, אל תבקשו. כי לא נערכה ולא הופקה חוברת נתונים.

נושאים: חינוך, עליזה בלוך, בית שמש
בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא
בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא
בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא
בלוך בפתיחת שנת הלימודים תשפא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: