מי שם על הציבור?

אתמול הוגשה עתירה לבית המשפט המחוזי, היועמ"ש נמצא בהשתלמות באילת, לדובר תפוס הגב, הרמ"ט שוכב חולה בבית. מי יעדכן את הציבור? מי מעביר לעיתונאים מידע בעניין להצדיק העתירה? וד"ר עליזה בלוך בחנוכת פארק שעשועים...

בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
לא כל יום עותר ראש רשות נגד שר בישראל. לא בכל יום עותר ראש עיריית בית שמש עתירה מנהלית. לא כל יום עותרת ד"ר עליזה בלוך נגד שר לשירותי דת, ודווקא ביום הזה בו ביום מוגשת עתירה בבית משפט המחוזי בירושלים אין מי שיעדכן. נכון לכתיבת השורות האלה העירייה לא הוציאה אפילו רסס מילים לחברי קבוצות העדכונים שלה, או לציבור הכללי.

איני בטוח בכלל שחברי מועצת העיר קיבלו כולם את כתב העתירה לעיונם ואו לידיעתם.

יועמ"ש עו"ד מיקי גסטוירט נמצא בהשתלמות באילת, לדובר ד"ר רועי לחמנוביץ תפוס הגב, הרמ"ט נתנאל גבאי שוכב חולה בבית. מי יעדכן את הציבור? מי מעביר לעיתונאים מידע בעניין להצדיק העתירה?

התנהלות חמורה ביותר לקוחה מבית מדרשו של המפציץ פוטין, אינה מתאימה במדינה מתוקנת עם סמלי חוק וסדר. במצב כזה, סביר להניח, וכך צריך לנהוג, היועמ"ש היה עוצר השתלמותו וחוזר דחוף לבית העירייה. לוקח את המטוס הראשון וטס הביתה או עושה דרכו במהירות 120 קמ"ש. הדובר (יש שלושה- לא זה שתפוס לו הגב) היה מכנס מסיבת עיתונאים ובה מעביר את העתירה כולל כל נספחיה. הרמט היה מתייצב להסביר תצהיר מצורף שכל הכתוב בעתירה אמת, ובמיוחד להסביר איך בית שמש התנהלה שלוש שנים ללא מועצה דתית. מדוע לא השיבו לפניותיו ותחינותיו של השר אביטן למנות הרכב.

ואחרי כל זה, היכן היא ראש העיר, שאצלה כולם לא בסדר, רק היא בסדר גמור, להתייצב מול סוללת עיתונאים שואלים ודורשים להבין איך הגענו עד הלום?

יש לה זמן לחנוך גן משחקים, ובסדר שהיא עושה כזאת, יש לה זמן לכתוב בטויטר לנחם אבלים ולעודד חולים, וזה גם בסדר, אין לה זמן לעדכן את הציבור? !!!

אפשר להסביר הכל במשפט, אפשר לשלם הון עתק על עתירה, אפשר להיות משוכנעים בצדקת המעשה, אי אפשר להתעלם מהציבור המצפה ומתפלל שגם במועצה דתית יהיה שלטון נקי מרבב ומבוסס על אדני חוק.

העתירה מלאה וגדושה, למשל במכתב תשובתה של ראש העירייה לשר מתן כהנא, מי שמע על המכתב הזה? היכן השקיפות? הידעתם למשל שאלדד גדסי (הממונה לשעבר על פי מתן כהנא) היה ממונה בעוד מועצות דתיות?

אם שירותי הדת חשובים לה, לראש עיריית בית שמש תתייצב בפני הציבור להסביר את העתירה כשמימינה ומשמאלה חבריה לדרך..

נושאים: עיריית בית שמש, עליזה בלוך, מתן כהנא, בית משפט, מיקי גסטוירט
בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
בלוך בחנוכת פארק צילום דוברות עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: