מה עושה בלוך ביום בחירות?

תוצאות הבחירות האלה יהיו חשובות לגורלה. איך? תארו לכם שגנץ לפיד מנצחים והם מרכיבים ממשלה, כבר לא יהיה לה העורף שבנתה עליו, אריה דרעי.

עליזה בלוך ראשת העיר
עליזה בלוך ראשת העיר

יום חג לישראל ויש שיאמרו יום סיוט. כך או כך, היום כולם מקווים, תסתיים מערכת הבחירות הכי ארוכה שהייתה בישראל. עוד אחת, לפחות אחת.

ראש העיר שלנו גב' ד"ר עליזה בלוך בן חמו. מצפה לסיום הסאגה הזו. היה לה תירוץ לקיפאון בפיתוח העיר, מה שאינו מדוייק. אז אחרי סיום הסאגה הזו גם התירוץ הזה לא יעזור.

מה עושה בלוך היום? היא תלך להצביע, כך סביר להניח, כאשת חינוך, כאחת שתלויה בתוצאות הבחירות תרצה בודאי לומר את קולה ולהשפיע. ומה שהכי מעניין הוא שקולה לא שווה יותר מכל קול אחר. בלוך לא משפיעה, לא בגלל שהיא לא רוצה, אלא בשל העובדה שהיא העדיפה מסיבותיה שלה להיות לא מזוהה פוליטית. למרות שיש היודעים בדיוק מה היא תשים בקלפי אי אפשר לומר עליה בביטחון שהיא הצביעה גנץ לפיד או ימינה.

ובכל אופן תוצאות הבחירות האלה יהיו חשובות לגורלה. איך? תארו לכם שגנץ לפיד מנצחים והם מרכיבים ממשלה, כבר לא יהיה לה העורף שבנתה עליו, אריה דרעי. (מנחשים מה שמה בקלפי?) אריה דרעי כשר הפנים משמש גב לתכניותיה, זו גם הסיבה שמיהרה לקשור עתיד הקואליציה עם תנועת שס. זו גם הסיבה לפרגון ההדדי המוגזם שלה לאבוטבול ואבוטבול לה.

בלוך כבר מזמן מבינה שעל הליכוד היא לא יכולה לבנות, כי שלום אדרי שם תקוע לה באמצע הגרון. כי ישראל פרץ שם תקוע מהצד השני. עם השניים האלה כבר לא כתמול שלשום, ולכן היא מיהרה לצד השני לאותו מטבע.

והבית היהודי? בלוך לא תשכח לעולם מה עשה לה בנט בבחירות מהם נאלצה ללכת לביתה.

מה נשאר לה? המפלגות החרדיות. ש"ס ויהדות התורה. עיר של כולם, עיר שכולה לחרדים. הציונית, המחנכת מהנהגת בני עקיבא, תלויה ברצון של ההנהגה החרדית לסייע לה. ואין להם סיבה שלא? בלוך בונה לחרדים יותר מאשר אבוטבול, בלוך מחלקת שלל הרבה יותר חד צדדית מאשר אבוטבול. יש להם עוד שלוש שנים וחצי לחיות במחיצתה, ימצצו וילקקו וילעסו מסטיק בלוך עד שייגמר הטעם ואז יזרקו. כי בבחירות המוניציפאליות יש כללים אחרים, התנהלות, התארגנות אחרת.

אז מה עושה היום בלוך? בודאי הלכה להצביע, ואחרי זה תחשב לעצמה את כל האפשרויות מהם תוכל להפיק המקסימום לעצמה. עבור בית שמש זה ממש לא משנה, אבוטבול, בלוך, אענרייך, גולדברג, היינו הך. אותה כתובת בשינוי אדרת. ותמיד תמיד היא עלולה למצוא עצמה במצב בלתי צפוי, ללא הגב החרדי וגם ללא הליכוד או הבית היהודי. זה מה שקורה כששמים את כל הביצים בסל אחד...

בחירות מוצלחות לעם ישראל ולמדינת ישראל.

נושאים: בית שמש, בחירות 2020, עליזה בלוך
עליזה בלוך ראשת העיר
עליזה בלוך ראשת העיר
עליזה בלוך ראשת העיר
עליזה בלוך ראשת העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מה עושה בלוך ביום בחירות?
אננכתבה ביום שלישי, 03 במרץ 2020, 17:15

עליזה בלוך לא עשתה שום דבר למען תושבי בית שמש היא כולה פקה פקה דיבורי סרק בית שמש מלאה הליכלוך שתלך ללמוד מעירית ביתר יש להם על מה להתגאות לנו בבית שמש אין שום שינוי