יו"ר סיעת הליכוד: "מישהו שמע אותי אומר לאריה דרעי את הדברים?

"אמרו אז אמרו, מה אני יכול לעשות, אומרים הרבה דברים, שיבוא אריה דרעי ויגיד שאמרתי אז אתווכח איתו. המקום היחיד שבו אני צריך להגיד דברים מהסוג הזה הוא סניף הליכוד".

יו"ר סיעת הליכוד
יו"ר סיעת הליכוד

שר הפנים אריה דרעי ביקר בבית שמש , ביקורו לא היה מסוקר כאן, לולי ההכרזה הבאה שערערה מעט את הדממה החרישית במחנה החילוני והדתי לאומי בעיר. הודעת ואטסאפ שהועברה כמעט בכל רשת פנימית קטנה כגדולה משכה את תשומת הלב ואוזן. תחילה הנה הודעה: השר דרעי בבית שמש בקריאה לגפני ופרוש: "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר גם בבחירות הבאות, חבל בינתיים להכניס את העיר לקלחת מחלוקת מיותרת"

השר דרעי גילה כי במהלך ביקורו בעיר גם יו"ר סיעת הליכוד המקומית שלום אדרי הודיע לו על תמיכת הסיעה בראש העיר משה אבוטבול" זו הכותרת להודעה ארוכה הופצה ברשתות הואטסאפ.

לעניין גפני יש גם תגובה. הנה היא: גורמים בדגל התורה: "אף אחד מבחוץ לא יתערב לנו איך לנהל את הבחירות. ההחלטה על בית שמש תהיה אך ורק על פי גדולי ישראל". שימו לב לנימה המזלזלת, אריה דרעי שר הפנים קרוי 'אף אחד'. עוד הם ציינו: "כי ש"ס קיבלה את תמיכת דגל התורה בראשות בית שמש שלוש פעמים. האמירה של יו"ר ש"ס אינה ראויה כשהוא אומר לנו מה לעשות"

ואנחנו התמקדנו והתעניינו, האם יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי אמר כפי שצוטט אומר אריה דרעי. "היום במהלך הביקור בבית שמש אמר לי יו"ר סיעת הליכוד בבית שמש שלום אדרי, כי סיעת הליכוד תתמוך גם במשה אבוטבול, ואף ביקש ממני - לך תודיע זאת לגפני ולפרוש שלא יבנו על בית שמש".

לעמדת הליכוד יש חשיבות גדולה באשר לתכנון מערכת הבחירות הבאה. בית שמש משחרת לשינוי משחרת לפנים אם אכן הליכוד תומך באבוטבול, מבחינתו של זה זו הצידה הכי חשובה עליה הוא יישען בדרכו לקדנציה שלישית. במצב כזה, עם התמיכה שסיכם עליה אענרייך ודירנפלד, דגל יכולה רק לחפש לעצמה ציפורים יער הנשיא.

תחילה בדקנו מתי נאמרה האמירה הזו, האם בנוכחותו של שלום אדרי בקבלת הפנים שתפארת החיים, אגב נוסיף מעניין אם שר חילוני היה מגיע לשכונה חרדית אם היו תושבים החרדים מקבלים אותו בשקט. אז על פי בדיקתנו הדברים נאמרו לא בטכס ב'תפארת החיים', שם נכח שלום אדרי. (ראו תמונה ועל עניין השיחה בין אדרי לדרעי ראו ידיעה נפרדת). אושר לנו שהדברים נאמרו בטכס אחר במקום אחר, נדגיש, לא במעמד בתפארת החיים, מקום בו נכח שלום אדרי

תוכן האמירה הזו אף הוא נבדק. התנהלה שיחה ארוכה עם שלום אדרי. תמציתה: "אמרו, אז אמרו. כשיהיה לי להגיד, יש לי את המקום להגיד, יש סניף, יש אנשים, שם אני אומר את מה שיש לי להגיד. מישהו שמע אותי אומר לאריה דרעי את הדברים? אמרו אז אמרו, מה אני יכול לעשות. ואתה שמעת את אריה דרעי אומר, שיבוא אריה דרעי אז אתווכח איתו. מישהו שמע אותי אומר את הדברים האלה? אמרו אז אמרו, מה לעשות, זה הדבר הראשון שאומרים שיגידו.". הנה אכן הם פני הדברים. כל אחד שיבין מתוכם מהו רוצה להבין.

נושאים: בית שמש, בחירות 2018, אריה דרעי
יו"ר סיעת הליכוד
יו"ר סיעת הליכוד
יו"ר סיעת הליכוד
יו"ר סיעת הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יו"ר סיעת הליכוד: "מישהו שמע אותי אומר לאריה דרעי את הדברים?
חחחחנכתבה ביום חמישי, 25 בינואר 2018, 12:34

הליכוד שווה רק אם הוא לא ילך עם אבוטבול הבובה אם ו שלום אדרי ילך עם אבוטבל מספר הקולות שיוכל להביא יהיה כמספר השערות שיש בתחת