על כישלון בבית שמש לא משלמים

היה זוכה שלא עמד בתנאים הנדרשים. כדי לתקן יוצאים למכרז חדש... בעירייה נערכים לצאת למכרז חדש השני להיסעים בחינוך המקומי, אין הודאה גדולה מההודעה הזו בכישלון המכרז הקודם. מי לוקח אחריות? ידעו להאשים ספקים, ידעו להתלונן נגד שירות כשהסיבה היתה רצון לצמצם עלויות שבסופו של דבר יעלו לכולנו בעוד יותר כסף. האשימו את כל העולם, רק לא את עצמם..

לוגו עירייה
לוגו עירייה

בעירייה נערכים לצאת למכרז חדש להיסעים בחינוך המקומי, אין הודאה גדולה מההודעה הזו בכישלון המכרז הקודם. האם מישהו יסיק מסקנות אישיות?
ובכן מכרז ההיסעים בא להציל את שנה"ל תשפ"ו מתקלות נפוצות בשנה הקודמת. החליטו לצאת למכרז חדש במטרה להחליף את החברה הקודמת. אומר מנהל חברת ההסעות י.ד. הסעים מר דוד מסאס בתשובה לשאלתנו בנושא: "ביטלו לנו את המכרז ללא סיבה, ההיפך, תפקדנו באופן מעולה ולא היו תלונות עלינו במשך כל השנתיים האחרונות של המכרז." מצד העירייה נשמע כאילו הזכיינים הקודמים 'סחטו' את העירייה לקבל עוד תשלומים.
וממשיך: "לא סחטתי שום תשלומים, ולא היה שום שיחות לגבי תשלומים (יש מצב שהוא מתבלבל עם חברה אחרת ), פשוט ביטלו לנו את המכרז ללא סיבה, עבדתי עד התאריך שנקבע לי בהודעה של חודש מראש ה- 31.8.25, מאז אין לי שום קשר לעירייה או לספק שמבצע את המכרז, אינני פועל להכשיל אף אחד, כל קבלן זכותו לעשות כרצונו ברכושו ובכל הקשור לפרנסתו"

ואמרנו שהמכרז החדש החל ברגליים שמאליות, נהגים איחרו להתייצב, סייעות המתינו לנהגים שלא התייצבו. וגם היו טענות לגבי הסעות שלא התייצבו לעבודה. בדיחה חוזרת היתה שבהודעה מראש, שהגיעה מהחברה הזכיינית לא התייצבו נהגים לבצע הסעות.

היועץ המשפטי לעירייה מיקי גסטוירט הודה בפנינו בכישלון המכרז.. "ידוע שיש בעיות. עובדים על זה. המצב השתפר פלאים אבל עדיין רחוק מהנדרש. מקווה שבקרוב כבר כל הבעיות יהיו אחרינו". זה היה ב-11 לספטמבר, קרי לפני חודשיים. "לא צריך להסביר כלום. אם קבלן משנה שמסיע את הילדים עם הנכות הכי קשה מחליט מהרגע להרגע להפסיק לתת שירות, כי הוא מנסה לסחוט תשלומים נוספים או קבלן שמשלם לנהגים כדי לשבת בבית- זה מסביר הכל.". האשמה חמורה של ספק אחר.
וברוב חוצפה גם מצא להאשים: "גם לא צריך להיבהל. מי שבוחש ופועל להכשיל זה ספקים אחרים שלא זכו או שלא מקבלים מה שרוצים. ברזני הוא לא חברה עם 17 כלים וזה פשוט שטות גמורה אפילו לכתוב את זה.". אז לא כתבנו על זה. כי לדעתו של מיקי גסטוירט שטות לכתוב על זה המתנו לראות מתי יתחילו להבין את עצמת הכישלון. לקח להם חודשיים והנה יוצא מכרז.

לקח לעירייה חודשיים לתקן או להבין את המצב. שאלנו כל כך הרבה את היועץ המשפטי עד ש'נשבר'. "מיצית את כמות השאלות". מי עובד אצל מי? כנראה שכח תושב צור הדסה שהוא עובד בעיר בה רבים וטובים אוגרים אגורה לאגורה כדי לעמוד בהוצאות שכרו. אתם מבינים איך זה עובד? מי שאמור להיות שומר הסף להגן על ילדים, מתחצף למי שמעז בסה"כ לדאוג לצרכי הילדים. ואלה היו רק מקצת מהטענות להתנהלות המכרז החדש . במערכת 'ים' של תכתובות וטענות מצוטטות מפי סייעות, מפי נהגים, מפי בעלי מוניות ועוד המעידות הכישלון במכרז שהוציאו בעירייה.

נזכיר היועץ המשפטי יושב בוועדת המכרזים, יחד עם מנכל העירייה אוהד שגב, הכישלון הזה רשום על שמם, , מכרז שנכשל כישלון חרוץ. עתה מנסים לצאת למכרז נוסף להשלים סוף סוף את חבילת ההיסעים הנדרשת.

נושאים: היסעים, חינוך, בית שמש
לוגו עירייה
לוגו עירייה
לוגו עירייה
לוגו עירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נגישותהפעלת נגישות
X  סגירה
  • ניווט במקלדתניווט במקלדת
  • מצב שחור - לבןמצב שחור - לבן
  • קביעת ניגודיותקביעת ניגודיות
    גבוהה
    נמוכה
    ביטול
  • גודל הטקסטיםגודל הטקסטים
    +
    -
    ביטול
  • גופן קריאגופן קריא
  • הגדלת האתרהגדלת האתר
  • תיאור בולט לתמונותתיאור בולט לתמונות
  • הדגשת כותרותהדגשת כותרות
  • שינוי סמן העכברשינוי סמן העכבר
    ביטול
  • כיבוי הבהוביםכיבוי הבהובים
  • התאמת קריאההתאמת קריאה
סקריפט נגישות: ESN