נערכים לארגון טכס זיכרון ברחבת אנדרטת השבעה

זו שניה ברציפות יתקיים טכס הזיכרון ברחבת הזיכרון לחללי מלחמת ששת הימים, הטכס יתקיים שעה לפני הטכס המרכזי ברחבת הזיכרון בקרבת האנדרטה לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה.

הטכס בשנה שעברה
הטכס בשנה שעברה

גם השנה יתקיים טכס הזיכרון לחללי צה"ל שנפלו במלחמת ששת הימים, ברחבת האנדרטה של העירייה הישנה המוכרת כאנדרטת השבעה ע"ש שבעה חללי מלחמת ששת הימים. המסורת הזו שהחלה לפני שנה, בסיועו של חבר מועצת העיר שלום אדרי, תימשך גם השנה והוא מטפל בכל הסידורים הנדרשים מצד העירייה להכין ולהכשיר את המקום.

מיכאל קריספל, בן שכול, בנו של פנחס קריספל ז"ל שנפל בקרב על ירושלים במלחמת ששת הימים, החל ביוזמה זו לפני שנה באופן ספונטני ופרטי, ממשיך גם השנה לפעול וללוות את האירוע. מיכאל כבר יצר קשר עם דוד ויינטראוב ראש שבט 'שורק' מתנועת הנוער של הצופים בעיר, שגם היו אלה, שקיבלו על עצמם את ארגון התוכן של מהלך הטכס. קריספל ווינטראוב סיכמו את כל הפרטים להצלחתו של הטכס. בני הנוער ידליקו את נר את הזיכרון, יאמרו פרקי שירה ותפילה, ובסיומן יונחו זרים בשם המשפחות השכולות ועיריית בית שמש.

הטכס יתקיים ביום שלישי בשבוע הבא ב באייר 17.4.18 בשעה 19:00 במתחם האנדרטה ברחבת הזיכרון. בסיומו יצטרפו הנוכחים לרחבת הזיכרון באנדרטה המרכזית לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה בבית שמש והסביבה.

בשנה שעברה פקדו את המקום לקראת סיום הטכס ראש העירייה משה אבוטבול, סגנו מאיר בלעיש וחברי מועצת עיר. אבוטבול אף נשא דברים לפני בני הנוער והקהל שהתרכז במקום. ריצ'רד פרס היה הדובר בשם האופוזיציה.

נושאים: בית שמש, יום הזיכרון
הטכס בשנה שעברה
הטכס בשנה שעברה
הטכס בשנה שעברה
הטכס בשנה שעברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: