חוגגים 70 לעיר? אין סימן לכך

השנה מציינת בית שמש תאריך מיוחד להקמתה, 70 שנה למעברת הרטוב, ממנה צמחה העיר בית שמש. מאכזב לחשוב שהשנה תעבור בלי ציון ובלי חגיגות. אפשר עוד לעשות משהו...

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
לוגו לחגיגות השישים
לוגו לחגיגות השישים

ביולי 1950 או בחנוכה תש"י הוקמה העיר בית שמש, כך או כך, זהו מועד ראוי לציון במיוחד לאור תנופת הפיתוח הגדולה המואצת לעיר בית שמש. לעיר שבונה ובונה אלפי יח"ד ועומדת להכפיל אוכלוסייתה תוך עשור שנים מ-130 אלף ל=250 אלף יש יותר מסיבה אחת לציין את יום יסודה ולחגוג אפילו במשך כל השנה באירועים שונים את הולדתה.

"בישיבת מועצת העיר השבוע הוצגה התוכנית הכוללת את כל אגפי העירייה והפעילות העירונית לרבות אירועי התרבות, פעילויות ואירועים בבתי הספר וגני הילדים, וכן שותפות עם כל אגפי העירייה כמו נוער, ספורט, תיירות ומורשת ועוד.

נקודת השיא של האירועים תתקיים בתחילת הקיץ עם מופע מרכזי וערב מיוחד שיסקור את חיי העיר מראשיתה ועד היום בהשתתפות להקות מקומיות בהפקת מקור לרגל החגיגות". לא, אין זה ציטוט מהודעת דוברות של העירייה, זה מועתק מאתר של אחת העיריות שחגגה כמו שצריך את הקמתה לפני 20 שנה. שם התרגשו אחרי עשרים, אנחנו כנראה התרגלנו אחרי 70 שלא צריך לחגוג. .

"בחודש יוני תשיק העירייה ספר תמונות רשמי שיכלול תמונות שצילמו תושבים ברחבי העיר וכן תיפתח תערוכת צילומים - "מצלמים 20". גם הפסטיבלים הרגילים, פסטיבל הקרקס ו"צלילי סתיו" יתקיימו בסימן 20 שנה לעיר." הנה לכם רעיון לציון יום הולדת.

ועכשיו מה עם בית שמש? 70 שנה ואין אזכור לכך בספר תקציב העירייה, וגם לא בישיבות המליאה. כי מי שרוצה להיערך לקראת הקיץ, זורע עכשיו ואפילו קודם לכן. בעיריית בית שמש מדלגים על שנת ה-70 כאילו לא הייתה. אין היערכות, אין צוות, וחבר מועצה ששמע ממני שאלה בבעניין פטר אותי ב"לך לראש"- הכוונה לראש העירייה. אז מה מתכוונת עיריית בית שמש לעשות השנה שנת השבעים לעיר? כעיר אשר זוכה להתפאר בכוונתה לעלות על מפת התיירות כעיר מובילה, איך יכולה היא לפספס תאריך כזה? .

עליזה בלוך, האישה הראשונה כראש עיר מפספסת הזדמנות להביע את פן נשי בהתנהלות. בדרך כלל, חגיגות, חגיגיות, התרגשות, זו תכונה נשית, ואצל בלוך כמה שזה מצער אין אפילו סימן לכך. למה? נדמה כי התשובה המתבטאת בתקציב העירייה הדל שהוגש השנה, תקציב שאיןם בו לא טעם ולא ריח בקושי הוראות הישרדות לעבור עוד שנה.

נושאים: בית שמש, תרבות, תיירות.
לוגו לחגיגות השישים
לוגו לחגיגות השישים
לוגו לחגיגות השישים
לוגו לחגיגות השישים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
חוגגים 70 לעיר? אין סימן לכך
תושב ותיק
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 04 במרץ 2020, 10:52

אל דאגה ציון,חולת הפרסום לא תחמיץ הזדמנות פז זו להעצמת האני שלה.היא תרים את הכפפה במיונות בלוכית הנודעת.