לישי מירן לביא מקיבוץ נחל עוז- הערב בקיבוץ צרעה

ערב שיח בפונדק צרעה הערב עם רעייתו של עמרי שתספר על קורותיה בשביעי לאוקטובר והמתחולל בנפשה מאז... בואו לחזק

הלילה בפונדק בצרעה
הלילה בפונדק בצרעה

הערב זה קורה. מפגש אישי ושיח פתוח עם לישי מירן לביא מקיבוץ נחל עוז שבעלה עמרי נחטף לעזה ב-7 לאוקטובר. השיח יתקיים בפונדק בקיבוץ צרעה. למרות העיתוי לא מחמיצים את המפגש הזה.

עמרי נלקח כשהוא על רגליו, נחטף מקיבוץ נחל עוז, איש של חברים טובים, נשמה ענקית, מטפל בשיאצו ועובד בנוי של הקיבוץ. כולם מכירים אותו בזכות החיוך שלו אדם מאוד חברותי נעים ומשרה רוגע. אות החיים הראשון הגיע ממנו כ-50 יום לאחר אירועי הזוועות של השבעה באוקטובר. מאז החטיפה בת זוגו, לישי, עושה כל מה שיכולה בשביל להשיב את עמרי ואת כל החטופים, כשבמקביל דואגת לשתי בנותיהם: רוני בת השנתיים ועלמא בת החצי שנה.

לישי מירן תפתח הערב קשר עם הסביבה שלנו בה תספר על הקורות אותה. בנפשה היא עדיין מדמיינת את בתה רוני רצה לעבר אבא עמרי. בראיונות לתקשורת היא מדברת על חובתה להמשיך להיות חיובית בשביל הנפש שלה ושל הילדות למרות התחושה שנגמר הזמן והכוחות שמתחילים גם להיגמר. "אני עדיין רואה את החיבוק של רוני ועמרי. ראינו אותו יוצא על הרגליים, והוא יחזור על הרגליים. קיבלנו מידע מחטופות שחזרו שראו אותו ושהוא בחיים. אין מה להרחיב על המצב הבריאותי המורכב של כל השבויים.

רוצים להזדהות, להביע במילים תומכות רגשותיכם? אתם מוזמנים הערב בשעה 20:30 בפונדק בקיבוץ צרעה.

נושאים: קיבוץ צרעה, נחל עוז, לישי מירן לביא, חטופים.
הלילה בפונדק בצרעה
הלילה בפונדק בצרעה
הלילה בפונדק בצרעה
הלילה בפונדק בצרעה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: