ראש מטה החירום בחו"ל- המחליף שלו לא לבש מדי צה"ל אפילו ליום אחד

שלושה שבועות הספיקו לעייף את גרינברג שכבר יצא לחו"ל לחופשה פרטית. המחליף שלו גולדברג (שלומי אמונים). וגם מדוע דובריו סירבו לחשוף את המידע סביב נסיעתו של גרינברג ולכמה זמן נסע?

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
שמואל גרינברג במשרד
שמואל גרינברג במשרד

הסוד הכי שמור בעיר נחשף הבוקר, יקי אדמקר אחראי לו, לא איש קואליציה, לא דובר העירייה, וגם לא דוברו האישי של ראש העירייה היו מוכנים לנדב מידע על נסיעתו של ראש העיר לחו"ל בערב חג הפסח. אדמקר עיתונאי בלתי תלוי מפרסם הבוקר את העובדה תוך התרעמותו על האשפה הנערמת ברחובות שכונתו.

ביום רביעי או חמישי בשבוע שעבר, שבועיים וחצי אחרי שנכנס לתפקידו כראש עיר, שם פעמיו שמואל גרינברג לחו"ל, הכיוון אוסטריה. לכמה זמן? כנראה לכל מי החג. גרינברג השאיר מחליף במקומו את שמעון גולדברג שמממש את הפנטזיה שלו להיות ראש עיר בית שמש מהר יותר מהצפוי.

גרינברג הודיע או לא הודיע לחברי מועצת העיר על יציאתו? לפי היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט נמסרה הודעה בסיום המליאה הראשונה. אין פרוטוקול ולכן לא יכולנו לבדוק אם אכן נמסרה ההודעה או לאו. באופוזיציה בטוחים שלא הודיע. גם דודי גוזלן יו"ר האופוזיציה וגם נתי גבאי מאשרים שגרינברג לא הודיע.

למה יש חשיבות להודעה של גרינברג על שהותו בחו"ל? א. אורך התקופה. מעל ל-10 ימים ישהה מכובדנו בחו"ל. ב. ראש העיר משמש כיו"ר מטה החירום בעירייה. ואנחנו בעת מלחמה. אמנם יש רמ"ט (מנכ"ל העירייה) אבל מי מחליף את גרינברג בתפקיד יו"ר המטה?

בחוזר מנכ"ל למינוי הרמ"ט נכתב במפורש מי האחראי על הביטחון בעת חירום. סעיף 5: "בראש מטה החירום הרשותי יעמוד ראש הרשות ותחתיו יאוגדו אגפי הרשות בששה מכלולים" וכאן מופיעים השמות של האגפים. האם בחוזר לא צפו שראש עיר יצא לחו"ל בתקופת חירום ולתקופה ארוכה? לא ברור.

גרינברג נסע לאוסטריה או לכל מקום אחר בחו"ל, כאשר מחליף אותו אדם שלא עבר שירות צבאי, לא לבש מדים, לא התמודד מעולם עם בעיות ביטחון מכל סוג שהוא.

תזכורת, במוצ"ש לפני כשמונה ימים חווינו את התקיפה האיראנית, שאיש לא אמד או צפה את יכולותיה, ויכול היה להיות מצב קשה הרבה יותר לולי יכולת ההגנה המוצלחת של חיל האויר ואנשי ההגנה האוירית של ישראל. ימים אחרי התעוררה הציפיה לתגובה והיה גם חשש לתגובה שכנגד, כך שעת החירום לא חלפה. ולא הזכרנו את ההסלמה בצפון או ביו"ש או בגזרת עזה.

ואחרי שאמרנו את כל זה משום מה איש לא היה מוכן לנדב מידע על יציאתו /חופשתו של ראש העירייה כשלושה שבועות בלבד אחרי כניסתו לתפקיד. הסוד הזה נחשף הבוקר תוך כדי חשיפת ויכוח על פינוי אשפה ברמה ד.

נושאים: מטה החירום, בית שמש, שמואל גרינברג, חול
שמואל גרינברג במשרד
שמואל גרינברג במשרד
שמואל גרינברג במשרד
שמואל גרינברג במשרד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ראש מטה החירום בחו"ל- המחליף שלו לא לבש מדי צה"ל אפילו ליום אחד
תושב העיר
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 21 באפריל 2024, 08:29

שאפו ליקי אדמקר הרב הצבאי הראשי של הפטריוטים

ראש מטה החירום בחו"ל- המחליף שלו לא לבש מדי צה"ל אפילו ליום אחד
אני
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 21 באפריל 2024, 08:15

ראש עיר מאוד "רציני ומקצועי"