ממשיכים לסייר ולהכיר מקרוב את השכונות

ראש העיר הדגיש את החשיבות של פיתוח שטחים ירוקים ופארקים בשכונות החדשות וציין כי על אף האתגרים, עבודות הפיתוח נמצאות בעיצומן אשר בסיומן ישודרגו הפארקים באופן משמעותי לטובת ולהנאת כלל תושבי העיר. וכדאי לשים לב גרינברג ביקר גם בשטחים החומים...

סיור בשכונות
סיור בשכונות

עוד הבטחה, כדאי שתתחילו לרשום במחברת את שורת הסיורים וההבטחות שיעמדו למבחן בימים הבאים. היום סיירו ראשי העיר בשכונות לבחון רמת התחזוקה עליה מופקדת היא בעצמה. מבלי לשים לב באחת התמונות צולמו ליד ערימת אשפה. הנה ההודעה: סיור שפ"ע מקיף בשכונות נווה שמיר וברמה ד': רה"ע שמואל גרינברג ממשיך בסבב הסיורים בשכונות עם הנהלת העירייה וגורמי המקצוע

בהובלת ראש העיר שמואל גרינברג, התקיים היום (שני) סיור שפ"ע (שיפור פני העיר) מקיף בשכונת רמה ה' - נווה שמיר ורמת בית שמש ד'. בסיור השתתפו גורמי המקצוע הרלוונטיים מכל אגפי העירייה ומחזיק תיק שפ"ע סגן רה"ע חנוך דרנגר. הסיור התמקד במגוון נקודות עניין שעומדות בראש סדר היום בעקבות האכלוס המואץ של השכונות והמשך עבודות הפיתוח. נזכיר כי על תיק שפע היה ממונה לא אחר מאשר המשנה לראש העיר של היום שלמה ברילנט, לטוב או לרע צריך לפנות אליו לקבל תשובות למה נראית נווה שמיר רחוקה מלהשביע את רצון התושבים.

במהלך הסיור קיבל רה"ע שמואל גרינברג סקירה מפורטת על המשך עבודות הפיתוח בפארק ירמות וב'פארק הרובע' שמסירתו טרם הושלמה במלואה לעירייה ממשרד השיכון.

ראש העיר הדגיש את החשיבות של פיתוח שטחים ירוקים ופארקים בשכונות החדשות וציין כי על אף האתגרים, עבודות הפיתוח נמצאות בעיצומן אשר בסיומן ישודרגו הפארקים באופן משמעותי לטובת ולהנאת כלל תושבי העיר.

רה"ע אף ביקר בשטחים החומים ועקב מקרוב אחר תהליך בנייתם של מוסדות הלימוד ובתי הכנסת בשכונה. במהלך הסקירה שקיבל גרינברג מפי מ"מ מהנדס העיר אוהד כהן, הדגיש רה"ע את הצורך בהקמת מוסדות חינוך נוספים כדי לענות על הביקוש הגובר בשל העובדה שהשכונות בתהליך אכלוס מתמשך.

בסיור בנווה שמיר הדגיש רה"ע את מחוייבתו וחשיבותו של פיתוח תשתיות מסחר ותעסוקה בשכונה אשר נכון לרגע זה סובלת מהעדר מקומות מסחר, עובדה הגורמת למצוקה קשה לתושבים המתגוררים בה. ראש העיר ציין כי העירייה תפעל לזירוז הקמת מרכזי מסחר בכדי לענות על צרכי התושבים.

במהלך הסיור הדגיש רה"ע שמואל גרינברג את הצורך הקריטי בשיפור שירותי התחבורה הציבורית בשכונות החדשות ועל הצורך המיידי בהוספת קווים חדשים והגדלת תדירות האוטובוסים. ראש העיר ציין כי העירייה פועלת מול משרד התחבורה להביא לפתרונות מהירים עבור ציבור הנוסעים.

בסיום הסיור סיכם ראש העיר שמואל גרינברג: "אני שמח לראות את ההתקדמות המשמעותית בפיתוח השכונות החדשות. אנו פועלים כל העת לשיפור איכות החיים של התושבים ולוודא שהשכונות החדשות יהיו מקום נעים ונוח לחיות בו. אנו נמשיך לעקוב אחר צרכי הציבור וקשובים תמיד בכדי לפעול למתן ראוי והולם למענם".

מחזיק תיק שפ"ע סגן רה"ע חנוך דרנגר אמר: "הסיור היום, התקיים כחלק ממאמצי העירייה לשיפור פני העיר ולדאוג לרווחת התושבים. כמחזיק תיק שפ"ע אני רואה חשיבות רבה ביצירת סביבה איכותית, נוחה ונקייה. אמשיך לפעול ללא לאות על מנת להבטיח שתושבי השכונות החדשות יהנו מרמת חיים גבוהה ואיכותית תוך מתן מענה מיטבי ויעיל לצרכים המשתנים של הציבור"

נושאים: נווה שמיר, רמה ד, שפע, גרינברג, דרגנר, ברילנט
סיור בשכונות
סיור בשכונות
סיור בשכונות
סיור בשכונות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: