במקום שאין משמרות זה"ב הסכנה כפולה ומכופלת

האם בעקבות המקרה הטרגי בו קיפח ילד בן 6 את חייו במעבר חציה סוף סוף ישכיל הציבור החרדי לתמוך בילדיהם ע"י הצבת אנשי בטיחות בצמתים

פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן
פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן

תאונה קטלנית אירעה הבוקר ברחוב נחל הקישון ברמה א בבית שמש. התוצאה עגומה ביותר, ילד בן 6 נהרג במקום, אביו פונה לבית החולים. בתאונה מעורב אוטובוס שפגע כנראה בשני הולכי הרגל.

אברמי קאפ מפקד זק״א בית שמש, מספר: ״מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, ילד בן 6 ואביו שהיו בדרכם לתלמוד תורה נפגעו מאוטובוס נוסע כאשר עברו במעבר חציה. כאשר הגעתי לזירת התאונה הילד היה לכוד תחת האוטובוס במצב אנוש. צוות רפואי של מד״א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר שמאמצי החייאה כשלו. אביו פונה לביה״ח במצב בינוני, צוות זק״א בית שמש טיפלו בגופה ובממצאים כדי להביאם לקבורה, ״ והוסיף "כאבא לילדים היה לי מאוד קשה לטפל בזירה ולראות את הילד הקטן ללא רוח חיים, כאשר התיק בית ספר היה לידו"

מי שנוסע בכל בוקר בכבישי בית שמש, מבחין בסכנה המאיימת על חייהם של מאות ילדים וילדות ההולכות בצד הדרכים. אם הסכנה על המדרכה קיימת קל וחומר בצמתים ואפילו במעברי החצייה הרבים הקיימים לאורך הכבישים האלה.

המחסור במוסדות החינוך בקרבת הבית גורמת להורים לשלוח ילדיהם בשעות הבוקר אל מוסדות מרוחקים. אותם הורים סומכים על הנס או על המזל, ואפשר לומר שבדרך כלל הנס והמזל עומד לימינם. לא כמו היום בה התרחשה התאונה המחרידה בה קיפח חייו ילד בן שש. באותם מעברי חציה בם חוצים ילדים יכולים לעמוד נציגי משמרות זהב כמו בצמתים הסמוכים למוסדות חינוך ממלכתיים. יש ובצמתים המסוכנים עומדים גם הורים. שמישהו ינסה לשכנע שהורים הלומדים תורה לא יכולים לפנות מזמם לטובת הצלת חיים. לא יקרה שום אסון אם הכוללים או הישיבות ייקחו על עצמם להעניק ביטחון לילדים בעוברם בצמתים מסוכנים.

רשויות הבטיחות בדרכים בעיר חייבים לנצל את המקרה המצער והטרגי של המוות הזה כדי להציל חייהם של ילדים אחרים.

נושאים: תאונה בבית שמש, זהירות בדרכים
פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן
פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן
פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן
פינוי הילד ע"י זק"א צילום: חיים ויצמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: