פתרון זמני למצוקת החניה בפאתי המכללה לשוטרים

אלפי כלי רכב מגיעים מידי יום למכללה לשוטרים, עומסי התנועה בכביש 38 מתבטאים עתה בחוסר מיקום לחניית כלי הרכב בסמוך למכללה. הנה הצעה לפתרון

מגרש חניה במכללה
מגרש חניה במכללה

כאשר תכננו את המכללה לשוטרים, לא חשבו כנראה על עומסי כלי רכב מספיק, עתה, שנתיים אחרי הפעלתה מתברר כי בעיה מתעוררת, ושמה מצוקת חניה. מגרש החניה המצוי בכניסה פקוק ועמוס ולעיתים נאלצים בעלי רכב למצוא חניה חלופית במרחק הליכה. מצוקת החניה גוברת מיום ליום, שכן רמות הפעילות ובעיקר הצרכים הרבים שהמכללה מספקת ונותנת לכל מיני מחייבת היערכות מבחינת מגרש החניה.

באחרונה התפתח מגרש חניה כזה, מגרש שפעל ללא היתר שימוש עבור הצורך הזה. במכללה, כמו במקום שומר חוק ומשפט ביקשו לארגן את המגרש עבור כלי הרכב. חברת פוליסיטי המפעילה את המכללה פנתה לעיריית בית שמש לקבל אישור זמני להפעלת המגרש עבור האורחים ואו הבאים את המכללה.

מנכ"ל העירייה מתי חותה שקיבל את הפניה מצא לנכון להביא לאישור הבקשה במליאת מועצצת העיר האחרונה. " המנכ"ל הציג את בקשתה של משטרת ישראל לאשר חניון זמני בשטח הצמוד לקריית ההדרכה, מדובר בשטח המיועד להרחבת קריית ההדרכה, הבקשה היא לאישור חניון עד לבניית קריית ההדרכה.

ההחלטה: "מועצת העיר מאשרת חניון זמני במגרש של המשטרה בכפוף לאישור מינהל מקרקעי ישראל והוצאת היתרי בניה באם נדרשים".

נושאים: המכללה לשוטרים, חניה, עיריית בית שמש, מינהל מקרקעי ישראל
מגרש חניה במכללה
מגרש חניה במכללה
מגרש חניה במכללה
מגרש חניה במכללה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: