הקניון הגדול של הציבור החרדי בבית שמש יפתח כבר בימים הקרובים

מדובר במרכז חדשני ומסחרי היושב על כ-24,000 מ"ר ועתיד לתת מענה החסר כיום לכלל תושבי השכונות החרדיות של רמות בית שמש עם מגוון חנויות לציבור החרדי.

השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו
השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו

קניון השדרה נבנה וממוקם בלב השכונות החרדיות של רמות בית שמש. המבנה הענק עמד בשנים האחרונות שומם ונראה לעיתים כמו פיל לבן והסיבה לכך הייתה עיכוב בהקמה עקב בעיות מי תהום, אולם בימים האחרונים הודיע הנהלת הקניון על פתיחתו לקהל הרחב.

מדובר במרכז חדשני ומסחרי היושב על כ-24,000 מ"ר ועתיד לתת מענה החסר כיום לכלל תושבי השכונות החרדיות של רמות בית שמש עם מגוון חנויות לציבור החרדי, רשתות, קופות חולים, סניפי בנקים, חנויות אוכל ומזון, יודאיקה, רשתות וחנויות המותאמת למגזר החרדי ולצרכיו הרבים. הקניון נבנה בסגנון ייחודי משולב כשחלקו סגור וממוזג וחלקו פתוח תחת כיפת השמיים.

כיום, הקניון היחיד הקיים בעיר בית שמש הוא מתחם ביג הנמצא בכניסה לעיר, מה שמצריך נסיעה של עשרים דקות ברכב פרטי וחצי שעה בתחבורה ציבורית. בעיה נוספת במתחמים האחרים היא בעיות בנושא צניעות או כשרות עבור משפחות חרדיות שלעיתים נמנעות מלהגיע למתחם בגלל אי התאמתו לאופי והמרקם של המגזר החרדי.

בשנים האחרונות עם ההתפתחות המואצת של השכונות החרדיות והגעה מאסיבית של משפחות צעירות חדשות, הקהילה החרדית בעיר בית שמש חיפשה לעצמה פתרונות בילוי וקניה באווירה חרדית כשלא מעט תושבים חרדים נאלצו לכתת רגליהם לבני ברק או לירושלים כדי לצאת לחוויית קניה באווירה מותאמת לקהילה ולצרכים של הציבור בחרדי.

קניון השדרה יביא עמו מרכז מסחרי רחב ידיים באווירה חרדית עם חנויות ומזון בכשרות מהודרת כשגם הרשתות הגדולות מותאמות לאופי והווי הלקוחות. וכל זאת במרחק של 5 דקות נסיעה משכונות רמות בית שמש.

בעלי קניון השדרה אומרים כי מדובר במרכז מסחרי חדשני ביותר, עם שפע מקומות חניה באווירה מותאמת עבור הציבור החרדי והמיקום המרכזי שלו נותן לו יתרונות רבים, הן בקרבתו לשכונות, והן בהיצע המותאם לאופי וההווי החרדי.

בחודש פברואר 2023 מינתה חברת היי טאואר בעלת חברת הניהול השל הקניון את גדי שטרן כמנכ"ל הקניון. שטרן המתמחה כבר 30 שנה ועם רקע וניסיון עשיר בליווי רשתות שיווק קמעונאיות וניהול קניונים בארץ ובחו"ל. בניגוד לתחזיות, שטרן הצליח לעשות את הבלתי יאמן ותוך מספר חודשים מאז שקיבל את המתחם לידיו, יצר שליטה מלאה על תמהיל החנויות בקניון ותמהיל השכרות החנויות. כל החנויות ובעלי החנויות חתומים על חוזה ניהול כמקובל בכל הקניונים בישראל מה שמאפשר לשטרן לוודא ניהול מקצועי שיביא לתפעול מקצועי ולהצלחת הקניון.

כבר כעת הצליח שטרן להביא למצב בו נמצאות כ-50 חנויות בשיפוצים מתקדמים, החל מחנויות של רשתות זויה, קידישיק, משכן התכלת, אופטיקה סילברמן, רמי לוי, קופ"ח כללית, בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות ועוד, מה שיהפוך את הקניון למסחרי שוקק חיים שעתיד לשנות את הרגלי הבילוי של תושבי השכונות בבית שמש.

לדברי שטרן תוכניות התמהיל שלו מתבססת על 45-50% של רשתות מהמגזר החרדי, 50% מהתמהיל יהיו רשתות ארציות מוכרות שפונות גם למגזר החרדי והשילוב הנכון יהפוך את הקניון לחוויה מושלמת עבור המשפחה החרדית ובכלל.

נושאים: קניון השדרה, בית שמש, מרכז עסקים מודרני
השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו
השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו
השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו
השדרה מתחרה לביג צילום: ניר סטולו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: