לקראת חנוכת קניון השדרה

מפגש בין הממונה על התעסוקה והמסחר במועצת העיר לקראת השלב הבא באכלוס הקניון המצוי כבר בשלבים מתקדמים של פתיחת עסקים לרווחת הציבור.

ח.מ.ה מנדלסון בשדרה
ח.מ.ה מנדלסון בשדרה

לקראת הפתיחה החגיגית של קניון השדרה, אחד הקניונים החדישים בעיר ביקר במקום הממונה על התעסוקה והמסחר חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון. חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון, מהיום כאמור ביקר בקניון ונפגש עם גדי שטרן, מנכ"ל הקניון כדי לעקוב מקרוב אחר פעילות הקניון המצוי בשלבי אכלוס מתקדמים, כאשר חלק מהחנויות כבר נפתחו לרווחת הציבור וחלק בהיערכות מתאימה, התאמות וכד'.

במהלך הביקור מנדלסון שמע מפי המנכ"ל על האתגרים של הקניון, קצב האיכלוס וההתפתחות הכלכלית והעסקית שקניון השדרה יביא לעיר בית שמש הן בתעסוקה והן בפנאי ובילוי.

ישראל מנדלסון אמר כי הוא שמח לראות את קניון השדרה מתאכלס ומתחיל לקבל צבע של חיים. "העיר בית שמש מתפתחת וכממונה תעסוקה מסחר ותעשיה אני רואה את קניון השדרה עם פוטנציאל ענק שישרת את תושבי שכונות רמת בית שמש ותושבי העיר כולה. כל חנות חדשה שנפתחת בקניון נותנת מענה של מקומות עבודה נוספים בעיר ומצמיחה את כלכלת העיר".

גדי שטרן מנכ"ל הקניון הודה לישראל מנדלסון על הביקור ואמר "נשמח לשתף פעולה עם עיריית בית שמש כדי להפוך את הקניון למרכז כלכלי ומסחרי המביא סטנדרטים חדשים וגבוהים בעיר".

נושאים: קניון השדרה, תעסוקה ומסחר, ישראל מנדלסון, בית שמש
ח.מ.ה מנדלסון בשדרה
ח.מ.ה מנדלסון בשדרה
ח.מ.ה מנדלסון בשדרה
ח.מ.ה מנדלסון בשדרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: