כאלף נשים השתתפו ביריד מעצבות לנשים

את הגיבוי לאירוע נתנו חברי מועצת העיר מנדלסון וגוטמן שגם הופתעו מההיענות הגדולה.

יריד מעצבות
יריד מעצבות

זה קרה בגדול. אפילו המארגנים הופתעו מההיענות הגדולה של הציבור, בעיקר נשים. מעל אלף נשים ונערות הגיעו ליריד המיוחד של 'נשיםה'- זמן-נשים-תרבות שהתקיים במגרש בשורק. היריד הנודד בין ישובים שונים ברחבי הארץ הגיע גם לבית שמש. מעלות, צפת, קריות, וגם נשות בית שמש יצאו להתבשם מהנינוחות שהריד מציע.

"בפעם הראשונה התקיים השנה יריד נשימה של חג הפסח גם בעיר בית שמש" אומר ישראל מנדלסון מי שעומד אחרי היוזמה הברוכה. נשות העיר מודות לחברי מועצת העיר אלישיב גוטמן וישראל מנדלסון שטרחו וסייעו כדי שהיריד יגיע לעיר ויקל מעליהם את ההתרוצצויות לחג.

מעל 30 דוכנים של בגדים תכשיטים הנעלה מטפחות ועוד נפתחו במגרש הספורט המקורה בנחל שורק והנגישו לנשות העיר בית שמש את הקניות לחג, תושבות בית שמש הצביעו ברגליים והגיעו ליריד והתחדשו לחג בקניות משלל דוכני היריד. היריד התקיים במגרש המקורה באולם הספורט של נחל שורק ברמה א.

מנדלסון וגוטמן מודים לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על העזרה בנושא וליעל בן מויאל מנהלת היריד ולכל צוות נשימה. "אנחנו מקווים להפוך את האירוע למסורת בבוא האביב ולצרף עוד אירוע לשורת אירועים מתוכננים שייטיבו עם תושבי העיר".

תודה לאגפי הביטחון, אירועים ושפע שדאגו להכין ולנקות את המגרש והסביבה לקראת היריד ולעשות הכל שהיריד יצא על הצד הטוב ביותר .

נושאים: נשיםה, יריד מעצבות, בית שמש
יריד מעצבות
יריד מעצבות
יריד מעצבות
יריד מעצבות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: