בחינה מתוחה הופכת לחוויה עם חיוך.....

בחינת רכב לרישוי הוא מעשה מתוח, באוטוטסט בית שמש הפכו זאת לחוויה משפיעה על זרמי מצב הרוח. מומלץ לנסות, אתם תרוויחו.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
אוטוטסט
אוטוטסט

בית שמש עיר עם 170 אלף תושבים, אלפי כלי רכב נעים בה בכל יום, כלי עבודה לא מעטים, אופנועים, קטנועים ועוד למכביר. כל אלה נזקקים לשירות מבחני עבירות בכל שנה. אוטוטסט- מכון רישוי מורשה בעיר משרת את הבאים בשעריו.

השבוע גם אני נדרשתי לעבור טסט לרכבי, מעשה בשגרה לכל כלי רכב. בודקים לך את המגבים, האורות, המנוע, הצמיגים, פליטת עשן, ברקסים ואת כל המצווה על בוחני המכון המורשה מטעם משרד התחבורה.

אגב כל מכון מחוייב להציב שלט בכניסה עם מספר הרישיון מטעם משרד התחבורה.

נכנסתי למשרד קבלת הבאים, התור לא קצר, וכולם ממתינים באורך רוח לתורם. הפקידות, חרוצות ובעיקר חייכניות להסביר, 'לפרק' את המכשולים שיכולים לעכב , לא לגרום לבזבוז זמן. 'טפל בעניינים האלה, ובינתיים אקבל הבא בתור אחריך'. חריצות. לגמרי. שירות יעיל? לגמרי. כך התור רץ, לשביעות רצון הכל. והכל בחיוך... זה היה ממש מיוחד. לראות שלחץ העבודה לא משפיע עליהם. גם בשעת אחר צהריים, שעה שלוש, היא שעה שבה עובדים בשירות הציבורי כבר חושבים על הבית ועל הילדים... באוטוסט זה כאילו שעת בוקר וכאילו אתה הלקוח הראשון.

עובר לבור לבדיקה, וראה זה לא פלא, אותו חיוך שובה מהדלפק גם בכניסה לבור. בנחת, בסבלנות מכוון הבוחן את נוהג הרכב. אחר דקות קצרות, מקדם אותך לכיוון הבור הבא. 'שחק בהגה ימינה ושמאלה' נשמעת הקריאה מלמטה- מהבור. את החיוך לא ראיתי, בטוח היה שם.

יצאתי ושבתי לדלפק, הלו מה עם מדבקה? הייתי בסדר. "אה", אומרת הפקידה "מירב ביטלה". מירב זו שרת התחבורה היוצאת (הנה, עשתה משהו חיובי), כבר מהשנה אין צורך להדביק מדבקות על שמשת הרכב הקדמית. לא באסה. הקנאים (ברכב חדש) והלועגים (לרכב ישן) לא ידעו עכשיו את שנת היצור של הרכב.

שירות כזה לא נתקלתי במרחב שלנו, איזה פשוט, בנועם, ברוגע, בסבלנות ובעיקר החיוך... איזה כייף.

אם נזקקתם לשירות מבחן לרכב בו אתם נוסעים, ממליץ להגיע לאוטוטסט, גם קרוב, באיזור התעשייה נשר, גם שירות הכי אחלה בעולם. ואתם עשויים לצאת משם עם אישור תנועה לכלי הרכב ובעיקר, בעיקר הודבקת בחיוך לפחותצ לימים הקרובים. וזה בחינם. לא תיכנסו?

נושאים: אוטוטסט, מכון רישוי לרכב, בית שמש
אוטוטסט
אוטוטסט
אוטוטסט
אוטוטסט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בחינה מתוחה הופכת לחוויה עם חיוך.....
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 07 ביוני 2023, 11:52

אחלה שירות, מתקתקים שם עבודה. תודה!