דדון חוזר: " ללא ספק צדקתי תצא לאור, אסור שתוך כדי התהליך המשפטי, תושבי המועצה יפגעו"

אוהדי דדון ותומכיו לא מחכים לקבלת הכרעה בשימוע וכבר מכריזים על הרצתו מחדש לראשות המועצה האיזורית. דדון משוכנע כי צדקתו תצא לאור וגם אם לא, מה שטוב לאישי ציבור אחרים חל גם עליו.

דדון בפסטיבל הבירה
דדון בפסטיבל הבירה

משה דדון, ראש המועצה המצוי בעמדת המתנה להכרעת הגורמים המשפטיים של מדינת ישראל, החליט לא להמתין עוד להחלטה לתוצאות השימוע המתנהל נגדו בפרקליטות. בשבוע שעבר כינסו תומכיו כנס פעילים ואוהדים בפניהם הופיע דדון. במעמד זה הכריז דדון על כוונתו לשוב לזירה הציבורית ולראשות המועצה האזורית מטה יהודה. שנתיים וחצי מאז פרוץ הפרשה ועדיין אין כל הכרעה לכאן או לכאן. ומכיוון שאין הכרעה, החליט הוא מה שטוב לאישים אחרים במדינה טוב גם לו. הוא חוזר למערכה.

"לכולנו כבוד למערכת החוק אבל כפי שראינו פעמים רבות היא לא חפה מטעויות, בשנים האחרונות היו מקרים רבים של עינוי דין נגד אנשי ציבור בכלל וראשי רשויות, כאשר מסתכלים בדיעבד על ההתרחשויות הללו, ניתן תמיד להצביע על אינטרסנטים מסוגים שונים המבקשים באמצעות פעילות נגד ראש הרשות להזיז הצידה את מי שמפריע להם. לצערי חברו אל אותם כוחות חיצוניים גורמים מקומיים שהעדיפו את האינטרס האישי שלהם על פני האינטרס של התושבים והמועצה.

המלחמות הללו הינם ניסיון לקעקע את הבחירה של התושבים באמצעים שלעיתים אינם לגיטימיים. אני הייתי ראש החץ במאבקים אלו, ואני משלם מחיר כבד על מלחמות אלו אך לרגע אחד לא מצטער עליהם , הייתי עושה זאת שוב ללא כל היסוס" אומר דדון.

דדון טעון ביקורת כלפי הגורמים השונים שלדעתו מנסים לפגוע בו אישית. דדון מתייחס לאותן חקירות שהסתיימו, ותוצאותיהם מצויות בפני הפרקליטות לקבלת הכרעה."החקירות של המשטרה לא רק שהינן לגיטימיות הן הכרחיות. מטרתן לחשוף את האמת ולהגן על הציבור. תמיד רכשתי כבוד עצום למערכות החוק, וגם כשאני נמצא בעין הסערה לא שיניתי את דעתי עליהן, אבל וזהו אבל גדול , בשנים האחרונות הוכח בבית המשפט שמערכות אלו בלשון המעטה אינן חפות מטעויות. די אם נקרא את דברי הביקורת החריפים של השופטת על נסיבות מעצרי ניתן ללמוד עד כמה יכולה מערכת לפגוע באזרח, בכל אזרח."

ללא כל סייג קובע דדון בעצת פרקליטיו, כי מה שטוב ומתאים לאישי ציבור לא יכול להיות שלא יחול עליו. דדון טוען לחזקת החפות."אדם זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו, לא המשטרה ולא הפרקליטות תחרוץ דין אלא אך ורק פסק דין של רשויות המשפט", ואכן בשנים האחרונות בתי המשפט זיכו נאשמים רבים מהתחום הציבורי.

לפני חמש שנים עמד הכלל הזה למבחן שעה שבית המשפט העליון קבע שלכל אדם זכות לבחור ולהיבחר בפסיקה הזאת דאג בית המשפט לא רק להגן על זכויות המואשם, אלא לא פחות חשוב מכך על זכותם של האזרחים לקבוע מי ינהיג אותם בשנים הקרובות . זכות הבחירה של תושבי מטה יהודה איננה מוטלת בספק, ומכאן גם ברור שהם ורק הם יקבעו את עתידם .

דדון בטוח בעצמו: "צדקתי ללא ספק תצא לאור, מה שעלינו לדאוג לכך הוא שתוך כדי התהליך המשפטי, תושבי המועצה לא יפגעו, יותר ממה שהם נפגעו עד כה." דדון מקיש מהמקרה שלו למצבו של ראש הממשלה נתניהו. "אני חושב שחובה על הרשויות למצות את החקירות כלפי כל איש ציבור גם אם הוא ראש ממשלה, זכות החפות עומדת לו כמו לכל אדם אחר וחשוב מכך חקירה יסודית תוך שיתוף פעולה מלא עם המשטרה היא הדרך בסופו של דבר להוכיח את צדקתם המלאה של אנשי הציבור. חשוב לי לציין כאן שגם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו הוא ימשיך לכהן כראש ממשלה כל עוד לא הורשע, הכלל הזה חייב להיות נכון גם לראשי מועצות , אם כי הציבור רוצה את נתניהו, כראש ממשלה ולהבדיל את דדון כראש מועצה, טובת הציבור חייבת לבוא לידי ביטוי ביכולת להמשיך ולשרת באותה מידה. או כמו שרבים במועצה אומרים לי, ביבי יישאר וגם דדון יישאר.".

דדון בפסטיבל הבירה
דדון בפסטיבל הבירה
דדון בפסטיבל הבירה
דדון בפסטיבל הבירה
בית שמש חייבת ליכוד חזק
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
גולש אנונימי נכתבה ביום רביעי, 01 באוגוסט 2018, 20:43

מועצה לא יכולה להיות חזקה עם עננת חשדות של שחיתות ועברות מין . דדון לא יכול להנהיג שום דבר עד שלא יתפזרו העננים

אנונימי נכתבה ביום שני, 04 ביוני 2018, 00:37

אמנם עדיין לא הורשע, אך כל כך הרבה האשמות לא צצות יש מאין. אני לא רוצה ראש מועצה שטוען בגאווה שהוא יכול להלוות נשים. גם אם אין בסיס פלילי, יש פה בסיס ערכי שאסור לנו לקבל. נחצו קווים אדומים. נשים אינן הפקר. ולאלה שטוענים שהוא עשה טוב- יתכן. אנשים שעושים מעשים טובים יכולים גם לעשות מעשים רעים. ראו ערך בוכריס, רמון, קצב, לחיאני ועוד ועוד.

גולש אנונימי נכתבה ביום רביעי, 30 במאי 2018, 10:39

מושחתים הביתה!!! אכן יש פחד להזדהות כי המועצה מתנהלת כמו מאפיה.. זה יגמר בקרוב

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 18:38

מעניין - ראש מועצה "חזק" עם כאלו חולשות... אותי זה מטריד. כולנו יודעים איך הוא דיבר ואיזה פה היה לו. כנראה שיש דברים בגו.

סיגל נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 18:37

עם כל הכבוד לדדון.... קודם כל שיזכה את שמו ואז שיתמודד ... לא הגיוני לבחור בראש מועצה עם כאלו חשדות נגדו

אבי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 15:17

דדון עשה טובה לכולנו ויאללה שחרר , הרי אין עשן בלי אש ואתה גם לא שה תמים ,להפך אתה מפרק משפחות עם דיפלומה

קציעה חיה שרווי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 13:58

משה דדון לשילטון. מצפים לבואך ולעשייתך הברוכה כי אין עוד מלבדך. ובלעדיך המועצה... שא ברכה והצלחה

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 13:37

לאזרח שחושב ניסוח יפה שלחלקו אני מסכים איתך אנני מסכים עימך לעיקר שבו כי אתה בעצם שפתת את דדון גזרתה את דינו ,ואף שלחתה אותו הבייתה. נכון שיש להזהר ולשמור על הרשות ולהעמיד בראשה אנשים מתאימים .אך צריך להזהר גם בזכויות של אזרחים ובכבודם ולא לחרוץ דינם לפני פסק דין חלוט שמעון קינן

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 13:33

לאזרח שחושב ניסוח יפה שלחלקו אני מסכים איתך אנני מסכים עימך לעיקר שבו כי אתה בעצם שפתת את דדון גזרתה את דינו ,ואף שלחתה אותו הבייתה. נכון שיש להזהר ולשמור על הרשות ולהעמיד בראשה אנשים מתאימים .אך צריך להזהר גם בזכויות של אזרחים ובכבודם ולא לחרוץ דינם לפני פסק דין חלוט שמעון קינן

מסתכל על העתיד נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 13:30

כולם למדו משפט ועריכת דין? כולם תליינים! מי אתם שתגזרו גורלות? היד קלה על ההדק מאחורי המקלדת. אך ורק בית המשפט יכריע. עד שאדם לא הואשם הוא בגדר זכאי, אל תשכחו שמחר זה יכול לקרות גם לכם. אם יואשם תבקרו, עד אז תתביישו. אין אף אחד במועצה שיכול להוביל אותה כדדון, לצערכם או לשמחתכם. וזה שממלא את מקומו (ויזל) נכנס לנעליים שגדולות עליו ויוביל את המועצה רק אחורה לימי החושך כמו אביו. אל תשכחו לאן דדון הביא את המועצה, תשאלו כל הורה ואיש חינוך כמה התקדמנו בתחום החינוך ואיזה סיוע של סבסוד והסעות כדי להנגיש את החינוך לכל ילד במועצה. פסטיבלים, תיירות, ועוד ועוד. מאז שדדון לא שם הכל קפא! החינוך המיוחד לא מקבל תזרים וכלום לא זז. ממלא המקום לא מניע כלום, מפחד לתפקד, לא קשוב, לא משרת את תושביו. רק דדון בעל כח לקדם אותנו קדימה ולא חזרה לימי יושבי המערות והעששיות כפי שהיה לפניו. לי חשוב לחיות במקום נאור, מתקדם ומתפקד ואין כרגע אף אחד שיכול להכנס לנעליו. דדון, הלוואי והפרשייה תסתיים ותחזור להריץ את המועצה הזו קדימה.

אזרח שחושב נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 13:03

1. ברור לכולם שמדובר בכתבה ממומנת- דהיינו, פרסומת בתשלום של מטה דדון וחבריו! חבל שזה לא מצויין בראשית הכתבה. 2. משה, אכן היה ראש מועצה פעיל, יעיל ופרודוקטיבי אשר הצעיד את המועצה קדימה בשנותיו כראש מועצה- על כך אין עוררין, וגם על העובדה שמדובר באדם בעל כושר מנהיגות וביטוי ראויים לחלוטין. 3. נוצר מצב בו אסור לנו לעצום את העניים, משה דדון לא יוכל לשבת בלשכת ראש המועצה בין אם ייבחר ובין אם לא, החשדות כנגדו גם בתחום הפלילי וגם בתחום המוסרי כבדות מדיי וכתב האישום בדרך. 4. עלינו לאחד כוחות שמא מועמד קיקיוני, לא ראוי ואינטרסנט כדוגמאת יוסי משה ייבחראו מתמודד לא רלוונטי בעליל כדוגמאת ערן אוחנה שמנסה לומר בהתמודדותו "אני כאן", תנו לי תפקיד בכיר יותר ואפרוש מן המרוץ. ערן אינו ראוי אף לשמש בתפקיד אותו מבצע כיום ויותר מראוי לעזוב את תפקידו ולא להשתמש בכספי משלם המיסים לטובת הקמפיין ההזוי שלו. 5. אינני יודע עדיין במי אבחר, אבל זה יהייה חייב להיות אדם בעל שיעור קומה ברמה האישית והמנהלית, אדם חושב ומוביל שלו קבלות בשטח. 6. אל לנו להיות שאננים, עתיד המועצה חשוב לנו מאוד ועל כן עלינו לבצע בחירה מושכלת! 7. דדון, אוהבת אותך, הגזמת! תודה על כל מה שעשית עד כה, שחרר ותעשה לכולנו את החיים קלים יותר.

אבי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 12:27

משה מספר אחד דרך צלחה

שמעון נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 12:26

משה מספר אחד

אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:50

כל התגובות אנונימיות כולם מפחדים לרשום את שמם כולל אני וזאת... הסתיימה תקופתו היפה של דדון,עשה את מה שעשה בצורה ראויה,חבל שהרס את מה שבנה. הגיע הזמן להחליף את ההנהגה לראויה נקיה צעירה עם אופק ומחשבה עתידנית שתיקח את המועצה למחוזות טובים יותר

דדון??? נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:49

מטריד את כל העולם. גם מי שכאילו תומך בו עושה זאת כלפי חוץ אבל יצביע אחרת וממתין לכתב אישום כדי לרדת מהעץ.

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:40

אנו תומכים ומאמים במשה דדון מחכים ליום שיחזור לכיסא אילו הוא שיך !משה חייב לחזור במהרה להמשיך להנהיג את. כל תושבי המועצה. כי אין על משה דדון . אנו מאמינים רק במשה דדון

אחד שאכפת לו נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:30

יש מתמודדים ראויים וטובים,תפנה את המקום ותפסיק להשלות את הציבור בחזרתך.

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:18

אני תומך במשה דדון עד לניצחון

ירון נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:14

משה דדון אתה מספר אחד רק משה דדון הצעיד את מטה יהודה קדימה מכל הבחינות חינוך אכות הסביבה אין מה לדבר

תושב מטה יהודה נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 11:02

חבל על הזמן ועל המאמצים של דדון,הוא לא יבחר ואני אישית לא יבחר בוא כאשר העננה כל כך גדולה.

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 10:50

קול מבוזבז, במצב המשפטי שנוצר גם אם ייבחר לא יוכל לכהן כראש מועצה אם יוגש נגדו כתב אישום

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 10:33

מועצה לא יכולה להיות חזקה עם עננת חשדות של שחיתות ועברות מין . דדון לא יכול להנהיג שום דבר עד שלא יתפזרו העננים

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 10:33

רק משה דדון יכול להנהיג את המועצה האזורית מטה יהודה נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גולש אנונימי נכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 10:03

ברור ללא ספק משה דדון חייב לחזור להנהיג את כל תושבי המועצה .. אנחנו תומכים במשה ומאמינים בו כי רק עם משה דדון יש מועצה חזקה