שר פנים מנותק!!

משה ארבל ממשיך להתעלם מפנייתם הנחרצת של אלפי משרתים לדחות את הבחירות. אז הנה הצעה: ילכו להצביע, כל הלא מתגייסים, כל המשתמטים, כל אלה שאינם במפת השירות הצה"לי או האזרחי. התוצאות תהיינה בהתאם. איך נתניהו וגלנט מאפשרים?

2 / 5 ☆ מדרגים: 1
בחירות
בחירות

נכון לעכשיו, שר הפנים מתעקש: ״הבחירות לרשויות המקומיות יהיו בזמן, בתאריך שקבענו. יהיו קלפיות בעזה. אין מניעה לשחרר את המועמדים לטובת הקמפיין״.

אולי משה ארבל לא מבין את גודל השעה וצריך להסביר לו, אולי שר הפנים המכובד מש"ס רוצה שהבחירות יתקיימו במעמד צד אחד, במעמד מועמדי ש"ס, דגל התורה, אגו"י ושאר חברות הדרך שלו, אז אין בעיה.

דבריו הנ"ל מבהירים עד כמה שר הפנים שלנו מנותק, לא בעיית המתמודדים עומדת על הפרק, לא התייצבותם עם מדים או בלי מדים בשדה האזרחי היא הבעיה. הם בודאי יכולים לצאת לחופשה, אחרים יחליפו אותם. הבעיה היא כנראה ארבל לא ממש מבין אותה. אז הנה הסבר: אלה שיצאו לנהל את הקמפיין בחוץ יזקקו למחליפים. ברור לשר ארבל כי זירה לא מפקירים, וכי 443 חללים ו-133 חטופים, ודם הנרצחים הרבים בעוטף טרם יבש וכדי להמשיך במומנטום חובה להמשיך במלוא העצמה עד השמדת האויב האכזר.

חודשיים של לחימה, הכרת הזירה, הבנת רוח הקרב, הניסיון (!!!) הם חלק מהיכולת להביא ניצחון לצה"ל. יחליפו אותם חיילים טריים, אולי פחות מנוסים, אולי פחות מוכשרים, אולי פחות חדורי רוח קרב כמו הגיבורים שנכנסו וציפו להיכנס לדרוס את האויב שקם עלינו להרגנו. מישהו צריך ללמד את ארבל פרק בהתנהגות חיילית.

עם כל הכבוד לשירותו הצבאי (שירת בפיקוד העורף ביחידה לזיהוי חללים והשתחרר בדרגת סמל שירת כתובע צבאי בפרקליטות הצבאית חסר בו מהבנת הוואי השטח, רוח קרב, אחוות לוחמים, ובמיוחד אחריות על חיילים.

תשאלו בצדק, איפה שר הביטחון? למה אינו קורא לעצור את הדיון הזה בימי מלחמה? היכן הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו? לא סביר שהשניים מקברניטי המלחמה ירצו שהחיילים והמפקדים ראשם יהיה במקום אחר. תארו לכם, מפקד בשטח בלי טלפון, בלי נייד, בלי קשר עם העורף, איך ינהל קמפיין? קמפיין בחירות אינו רק שיח, הוא גם תחושה. מי שאיבד חיילים, מי שאיבד חברים, מי שנהרגו לידו פקודים או שותפים למשימה, איך יכול להחליף דיסק, לנטוש זירה ולצאת למאבק לבחירתו. תהיו רציניים. אתם מופקדים על הניצחון!!!

נראה כי ארבל חי עדיין ב-6 באוקטובר, שכל אחד עושה משהו רוצה!!! ארבל מתעקש לפי הבנתו לקיים בחירות, בשעה ש- 357 איש ואישה, מועמדים ברחבי ישראל לרשויות, רשימה חלקית בלבד, חתמו על מכתב בקשה לדחות את הבחירות. הוא מתעלם מדעתם, מתעלם מבקשתם. מתעלם מכוונתם לשרת את הציבור שולחיהם לשדה הקרב ושולחיהם לייצגם בתפעול המכונה המוניציפאלית.

אז הנה הצעה: ילכו אלה להצביע, אלה הכוונה, כל הלא מתגייסים, כל המשתמטים, כל אלה שאינם במפת השירות הצה"לי או האזרחי. התוצאות תהיינה בהתאם. בחירות אלה לא יהיו!!! ויותר התוצאות תהיינה כאלה שאינם משקפות את הציבור, בניגוד למטרת העל של קיום בחירות דמוקרטיות.

ארבל מנסה לכפות דעתו על מי שהתחייל ומסר גופו ונשמתו למען מדינת ישראל, חוסר ההתחשבות הוא התנהלות אכזרית במובן הזה שהאיש הזה אטום לרוח הדמוקרטית המחייבת שר פנים בישראל.

מה יעשו המועמדים? שתי אפשרויות בפניהם, האחת, ינטשו את החזית כדי לזכות להתפנק בבימה הציבורית, ואז יפקירו את שדה המלחמה, שדה שאינו באחריותו של השר ארבל. השניה- יכבדו בויתור על הזכות לבחור ולהיבחר. הערכה כי רבים יעדיפו את השניה. כי אלה הם חיילי ומפקדי צה"ל ונבחרי הציבור מהציונות הדתית וממפלגות ציוניות שכל מהותם גיוס ושירות בצה"ל.

מה חושב השר ארבל ברגע שהמועמדים המשרתים בצה"ל לא יתייצבו לקמפיין. אם יידרשו להחליפם, הרי כבר הוחלט שהרשימות סגורות. מסקנה: ארבל רוצה בחירות במעמד צד אחד- מועמדים חרדים בלבד, כאלה שאינם משרתים בצה"ל, כאלה שמשרתים בפיקוד העורף (כמוהו) ויכולים להתחלף בנקל במשימות שלהם.

מי שהשיב לו היום היא, חברת הכנסת מיכל וולדיגר (הציונות הדתית). "השר ארבל "מוכן לשחרר" את המילואימניקים שמתמודדים בבחירות. יש לי חדשות בשבילו, הם לא מוכנים. הם לא יעזבו את החיילים שלהם, הם לא יינטשו את שדה הקרב. אלה הערכים שלהם, הערכים שלנו הם לאפשר להם התמודדות הוגנת. בחירות עושים כשהלוחמים חוזרים הביתה."

דומה כי ארבל נלחם בחיילים ולא מנסה להבין אותם. היום התפרסם כי סא"ל (מיל') לביא זמיר שנלחם בעזה והפסיק את מירוץ הבחירות לראשות מועצת לב השרון ברדיו 103: "איך אפשר לקיים כך בחירות מוניציפליות? אני אמור לבחור אם אני נשאר עם החיילים שלי או לעשות קמפיין?".

נושאים: משרד הפנים, בנימין נתניהו, בחירות מקומיות, יואב גלנט, הליכוד
בחירות
בחירות
בחירות
בחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:21 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שר פנים מנותק!!
שמחה ווקר
(2 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 14 בדצמבר 2023, 08:49

אתה מנותק ציון, אתה חי בעולם נוצרית. בחירות תשפ"ד התקיימו במועדם להיות עם קדוש בארצינו