רוטציה במנהיגות רק בין חרדים- ואיש לא מגנה

בינתיים זו רק ידיעה במקום שולי, ובכל זאת המחשבה על קיומה מחלחלת. לנשל את דור הבנים, הממשיכים, מכל זכות שלטונית היא גניבה לאור יום!!! זה מעשה זדוני, מרושע, לא הלכתית ולא חברתית. הרי בלי הציבור הזה בית שמש תתמוטט כלכלית.

עירייה לחרדים
עירייה לחרדים

קבוצת חדשות בית שמש מביאה ציטוט מאתר חרדי, המחדש' שמו. "בש"ס ואגודה דרשו מדגל רוטציה משולשת". והוא מסביר או מצטט משם, "ש"ס וגור דרשו מדגל רוטציה משולשת על ראשות העיר בתמורה לתמיכה בגרינברג ופרישת אבוטבול מהמרוץ. הדרישה של גור היא שהם יקבלו את ראשות העיר בעוד 5 שנים, וש"ס יקבלו 5 שנים אחרי. בדגל סירבו לסגור רוטציות לעוד 15 שנה".

ידיעה שלמרבה הפליאה אולי בשל כובד השעה, (פורסמה ביום האסון הגדול בעזה בו קרסו שני מבנים על חיילינו ו-21 מתוכם נפלו) לא זכתה לכל תגובה. הכחשה, ביטול, דחיה.

תחשבו על הידיעה: ש"ס, דגל, ואגודת ישראל, מפלגות שאין חולק לפחות לגבי זמנם בעיר, הם מחלקים את ביניהם את השלטון בעיר. זו דמוקרטיה!!!

המפתיע הוא שאין אחד מהמועמדים, החרדים, גם גרינברג וגם אבוטבול וגם לא איש מאגודת ישראל, לא הגיבו לידיעה הנ"ל. גם עליזה בלוך המועמדת הציונית, זו שאמורה להגן על הציבור המזוהה כציוני, לא יצאה בשום הודעה לתגובה. אולי כובד השעה? נסלח לה, נסלח להם. ולא רק המועמדים לראשות לא התייחסו, מה עם הליכוד, מה עם ביחד, מה עם הציונות הדתית, למועמדיהם לא איכפת שבבוא יום השלטון יוכרע באופן כזה שרק חרדים ישלטו בעיר?

ואין לי עניין לתקוף את הדמוקרטיה, זכות חופש ההצבעה הניתנת לכל אדם בכל מקום, אלא על עצם העובדה שהנ"ל מבקשים לחלק את העוגה ביניהם מבלי 'לזכור' את חלקו של המחנה הלאומי, שבזכותו הוקמה העיר, בזכותו נוצרה סיטואציה בה יוכלו החרדים על כל גווניהם להגיע לעיר.

ההיסטוריה יודעת לספר מיהו דור המייסדים, דור העולים מרומניה, מפולניה, מכורדיסטן, מעיראק, ממרוקו. ילכו אל בית העלמין המקומי ואל הר הרצל בירושלים שם טמונים מיטב הבחורים שנפלו במלחמות ישראל, תש"ח, מלחמת סיני, מלחמת ששת הימים, מלחמת יום הכיפורים, מלחמות לבנון הראשונה והשניה כדי לדעת מי הוא דור הבונים בעיר.

האם יעלה על הדעת לבטל כך את דור הבונים, הרצחת וגם ירשת? לנשל את דור הבנים, הממשיכים, מכל זכות שלטונית היא גניבה לאור יום!!! זה מעשה זדוני, מרושע, לא הלכתית ולא חברתית. הרי בלי הציבור הזה בית שמש תתמוטט כלכלית. כל השכונות הנבנות היום הם עבור אוכלוסיה חרדית, חדשה, שהקשר בינה לבין בית שמש נדלני בעיקר.

ראיתי השבוע בפרוג הפורטל של החרדים. בחור דת"ל (כנראה) מתעניין ברכישת דירה בבית שמש. שאלתו היתה: מה יהיה בעוד חמש שנים בבית שמש, אם שווה לרכוש דירה בעיר מתחרדת שבעוד חמש שנים הסיכוי לא יישאר ציוני בה".

לא עקבתי לקרוא תשובות, עצם השאלה מהדהדת. האם האוכלוסיה הדתית לאומית והחילונית המועטה יישארו בבית שמש. שאלה שצריכה לעורר את כל מי שחרד לעתידה של עיר. הרי ברור בלי אוכלוסיה חילונית ודתית לאומית, העיר הזו תתקיים, לא חושש בכלל שהיא לא תתקיים, אבל היא תהיה בירת העוני של מדינת ישראל. היא תתקיים כי מדינת ישראל הדלה באמצעים, ובימים אלה יותר דלה, לא תמיד יהיה לה את הממון להחזיק על כתפיה מי שלא מוכן לעשות לביתו.

והנתונים אכן מאשרים את עובדה שבלי חילוניים, בלי דתיים לאומיים, אפשר להקים כאן קואליציה חרדית. אבוטבול בראש, גרינברג בראש, או נציג אגודת ישראל בראש היא אופציה קיימת וידועה. כשמצהירים עליה היא הופכת להיות פצצה קיומית לעיר. לזה מכוונים?

נושאים: בית שמש, בירת העוני, חרדים, בחירות 2024
עירייה לחרדים
עירייה לחרדים
עירייה לחרדים
עירייה לחרדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: