בית שמש נפלה!! אחדות חרדית תמוהה על גבה של העיר

בית שמש שהוקמה בידי עולי רומניה, מרוקו, כורדיסטן, פולין, ציבור עולים מסורתי חילוני, איבדה את צבעה וצביונה הקלאסי שאיפיין אותה במשך כ-70 שנה נשלטת בידי חרדים!!!

3 / 5 ☆ מדרגים: 2
אלמליח מאחור
אלמליח מאחור

אתמול, כך פורסם, שמואל גרינברג מועמד דגל כרת ברית עם ש"ס ועם סיעת אגודת ישראל להשלים מה שהחל בו לפני הסבב הראשון, ברית עם שלומי אמונים קהל מחזיקי הדת. עדיין לא פורסמו ההסכמים החתומים בין הצדדים, ומה שפורסם הוא רסיסי מידע. הודעה רשמית לא יצאה, אלינו לפחות, לתקשורת המייצגת של הציבור הכללי בעיר לא הגיעה שום ידיעה כזו.

הכותרות היום מבשרות על אחדות מרשימה- כלל הנציגים החרדים חתמו על תמיכה בגרינברג בסיבוב השני זולת מפלגה חרדית אחת חדשה- המייצג את הזרם הליטאי המודרני החדש- דרך. דברי גרינברג: "בית שמש זקוקה לאחדות, וראויה לניהול חרדי מקצועי ושוויוני." כאילו שכחנו ואו נשכח את ההתגוששות המכוערת בתוך הקהלים החרדים. איומים, רדיפות, הפרת הסכמים, גינויים, חרמות, מה לא היה שם, עד שבאה בית שמש והפכה את הבלתי אפשרי לאפשרי. היריעה קצרה מלצטט את דברי השנאה והמשטמה שהופצו בבית שמש ומחוצה לה על מועמדים חרדים ועל קהילות שלמות.

מה יקבלו הסיעות החרדיות בתמורה ?

הנה תמונת הקואליציה הבאה ע"פ ההסכמים והתוצאות מהסיבוב הראשון:

ראש העיר שמואל גרינברג- דגל התורה.

סגנים: יצחק אלמליח ש"ס, חנוך דרגנר אגודת ישראל, שמעון גולדברג שלומי אמונים מחזיקי הדת.

כל בעלי התפקידים הבכירים הם חרדים. נחזור שוב- תתחילו להתרגל, בית שמש שהוקמה בידי עולי רומניה, מרוקו, כורדיסטן, פולין, ציבור עולים מסורתי חילוני, איבדה את צבעה וצביונה הקלאסי שאיפיין אותה במשך כ-70 שנה נשלטת בידי חרדים!!! אבותיה המייסדים מתהפכים בקברם בוודאי מהמהפכה שעברה העיר בשלושת העשורים האחרונים.

קיבוץ כל הסיעות החרדיות תחת מטריה אחת, שלטון מובהק של חרדים בעיר.

הליכוד שתחם התפשטות חרדית לתוך העיר הוותיקה כבר אינו בשלטון, זה כמובן אם לא יקרה משהו מפתיע ברגע האחרון, בכל מקרה, אותם סעיפים חשובים בהם התמקד עד כה לשמור על העיר הוותיקה כשמורה נעלמו. ש"ס שהסכימה להם גם בהסכם החדש לתמיכה במועמדה אבוטבול, דרשה או לא דרשה בהסכם החדש עם דגל. במאמר מוסגר נאמר כי ביקשנו לקבל העתקי ההסכמים החתומים בין המפלגות ועד כה לא נענינו.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, אחדות חרדית.
אלמליח מאחור
אלמליח מאחור
אלמליח מאחור
אלמליח מאחור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:32 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש נפלה!! אחדות חרדית תמוהה על גבה של העיר
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 07 במרץ 2024, 09:28

הרוב קובע זוהי הכרעת הרוב נקוה שללא עריצות

בית שמש נפלה!! אחדות חרדית תמוהה על גבה של העיר
נמרוד
(1 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 07 במרץ 2024, 04:54

זה מה שקורה כשלא מקיימים הסכמים הליכוד חתמו על תמיכה באבוטבול בתמורה לסגן ועוד תופינים בפועל לפי נתוני ההצבעה התברר שהליכוד לא הביא את הסחורה עם מי אתם מצפים שגרינברג יחתום עם הליכוד שלא שווים את הנייר או עם המפלגות החרדיות שידועים בעמידה בהסכמים