יש קבלנים לשכונת נווה שמיר

ארבעה קבלנים מתחלקים בכמות יח"ד הראשונה שתיבנה בנווה שמיר. עוד אלף יח"ד יוצאות בקרוב במתחם ה לציבור הכללי.

תמונת הדמיה
תמונת הדמיה

נווה שמיר, יש בשורה. השכונה המיועדת לציבור הכללי, והתעכבה בשל חוסר עניין ותגובה מצד קבלנים סוף סוף מגיעה כנראה לשלב שבו מצפים לראותה. שכונה בהקמה ולא עוד שכונה בהסוואה.

סיור הקבלנים הניב רשימת קבלנים מגישים למכרז ואם שום דבר לא יקרה עד ה-15 לחודש אזי אז יפורסמו שמות הזוכים שכבר מופיעים באתר רשות מקרקעי ישראל.

ששה מגרשים הכוללים בתוכם 575 יח"ד. הקבלן או החברה הקבלנית הזוכה הגדולה היא חברת נמדר בתים שתבנה על שני מגרשים בסה"כ 197 יח"ד. חברה נוספת היא חברת פסגות זיו, השקעות ופיתוח שתבנה 80 יח"ד והחברה הרביעית היא היא עיר דוד בניה ופיתוח שתבנה 136 יח"ד. החברה האחרונה בנתה בניין במתחם אחר בעיר, בשכונת ממזרח שמש. בנין שנבנה עבור 32 יח"ד כולל בתוכו כמעט כפול מכך.

כל הבנייה היא בנייה רוויה – בקומות, ומחיר הבניה למ"ר משתנה בין קבלן ולקבלן, המחיר נע בין 7880 ₪ עד ל- 8215 ₪ למ"ר. אגב הזכייה האם כבר מותר לגלות שהשכונה מוקמת בתוך העיר בית שמש או שעדיין נמשיך עם תיאורי הסוואה .

הממונה על תיק ההנדסה משה מונטג, מבשר לנו שבקרוב יוצאים עוד אלף יח"ד נוספות בשכונת נווה שמיר.

נושאים: נוה שמיר, בית שמש, משרד השיכון
תמונת הדמיה
תמונת הדמיה
תמונת הדמיה
תמונת הדמיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יש קבלנים לשכונת נווה שמיר
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 18 בדצמבר 2019, 07:32

אנחנו גם מחכים. הרבה זמן. ולא יודעים מה היה

יש קבלנים לשכונת נווה שמיר
איילנכתבה ביום שני, 09 ביולי 2018, 02:56

כל חרדי שזכה בנווה שמיר נא לשלוח לי מייל לכתובת eaclickb@gmail.com ונפתח קבוצה וב'ה השם נשיב את כל הבנים הטועים בנווה שמיר לאבינו שבשמיים

יש קבלנים לשכונת נווה שמיר
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 18 ביוני 2018, 16:13

אני חרדי וזכיתי בנווה שמיר ואני מכיר עוד חרדים שזכו כולם בטוחים שזה יהיה חרדי משרד השכון לא יכול להדיר אותנו מההגרלות שום חילוני ממוצע לא ירצה לגור בשכונה שנמצאת בלב שכונות חרדיות ובמקום שהתקשורת מפרסמת על שלטי צניעות ומלחמות בן חרדים וחילונים ראיתי הרבה כתבות על נווה שמיר ולא ניראה בכלל שהחילונים רוצים לגור פה אבל אני קורה לחילונים להרשם ולגור איתנו ונחזיר אותכם בתשובה שלמה אבל תיקחו בחשבון שנווה שמיר תהיה חרדית בוודאות

יש קבלנים לשכונת נווה שמיר
חגינכתבה ביום ראשון, 31 בדצמבר 2017, 06:53

שוב כישלון מתוצאות המכרזים שנעשו על נווה שמיר זכו חרדים ב- 80% מהדירות בעוד החילונים זכו ב- 20% מהדירות. כולנו למלחמה