העירייה קיימה אירוע תורני והתעלמה מרבניה הרשמיים של העיר

במקום הרבנים ביטון ובן עזרא, קישטו את שולחן הכבוד הרב פרלשטיין, הרב דוידוביץ, הרב אלחנן פרץ, ובנו של הרב נתן קופשיץ. אירוע ראשון בנוכחות שני מתמודדים למשרת הרב, הרבנים פרץ ורביב תחת קורת גג אחת.

שלוחן הנשיאות
שלוחן הנשיאות

במוצ"ש האחרון התקיים ערב הענקת המלגות לבחורים, הוענקו מלגות בסכומים של 3000 ₪ פרס ראשון, 2000 ₪ פרס שני, ואלף ₪ פרס שלישי. המעמד התקיים במעמד ראש העירייה, משה אבוטבול, חברי מועצת העיר יגאל חדד וישראל סילברסטיין, ובמעמד רבנים מבית שמש. האירוע שהיה אירוע ממלכתי לכל דבר ועניין, במעמד ראש העירייה, בחסות העירייה, ובחסות המשרד לענייני פריפריה הדיר את רגליהם של הרבנים הרשמיים של העיר. מדובר לא באירוע פרטי של ישיבה זו או אחרת אלא באירוע עירוני, כך שעל מארגני האירוע הייתה חובה להזמין את הרבנים הרשמיים של העיר. כפי שכבר פרסמנו, מהאירוע נעדרו רבניה הרשמיים של העיר, לא הרב שמעון ביטון, לא מחליפו הרב שלמה בן עזרא. מי נכח?

בפרסום שהועבר בהודעות ואטסאפ נמסרו שמות הרבנים שנכחו באירוע, וכדאי לשים לב לרשימה. האירוע התקיים בהשתתפות רבני העיר בית שמש. מיהם הרבנים האלה? האם טעינו אנחנו בדיווח? אז שלא... מדובר ברבנים, גדולי תורה אבל לא רבניה הרשמיים של העיר. הנה הרשימה של הרבנים הגאונים שנכחו במעמד, רבי גבריאל יוסף לוי, ר"י באר התורה, רבי מרדכי גולדשטיין מרא דאתרא משכנות יעקב, רבי ש"ז פרלשטיין מ"ד רמב"ש א', רבי אלימלך קורנפלד רב קהילה הגר"א, רבי צבי דוידוביץ' רב קהל חסידים רמב"ש, רבי אלחנן פרץ מ"ד רמב"ש ב, רבי אהרון חזן ר"י דרכי דוד. הגאון הגדול רבי נתן הכהן קופשיץ שנבצר ממנו להגיע למעמד שלח את ברכתו ע"י בנו הרב יעקב שליט"א. לאחר העלאת הידיעה נמסר כי גם הרב ינון רביב נכח באירוע, לא ישב לאורכו אבל הגיע למעמד. נציין כי זו פעם ראשונה מאז הכרזת ההתמודדות על משרת הרב בה הויעו על בימה אחת שני המתחרים, הרב אלחנן פרץ והרב ינון רביב. הראשון נציגו של חבר מועצת העיר יגאל חדד והאחרון מומלצו של ראש העיר משה אבוטבול.

האירוע התקיים כאמור במעמד ראש העירייה משה אבוטבול, שלא מצא לנכון להתייחס לעובדה. מעניין מה אומרים במחנה הציוני ואו בבית היהודי. ביקשנו תגובתו של ראש הבית היהודי בעיר חיים בן מרגי. אם וכאשר תגיע התגובה נעדכן.

נושאים: בית שמש, משרד הפריפריה, משה אבוטבול
שלוחן הנשיאות
שלוחן הנשיאות
שלוחן הנשיאות
שלוחן הנשיאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
העירייה קיימה אירוע תורני והתעלמה מרבניה הרשמיים של העיר
פפפפפנכתבה ביום ראשון, 15 באוקטובר 2017, 11:41

מיליונים נעלמו ומחלקים פרוטות