דיור למשתכן בנווה שמיר- ההגרלה ביום חמישי

העירייה מבקשת לקדם רישום לפרוייקט, ופנתה באמצעות הרשת לגייס נרשמים. מעט מדי למטרה חשובה

פרסום לפמ
פרסום לפמ

מבקשים לעודד רישום לנווה שמיר, צעד ברור וחשוב מאוד. יפה ששני האנשים הבכירים בעיר, גם ראש העירייה וגם סגנה פנו בפניה ישירה לציבור להירשם. שניים החליפו את מנשה אליאס שעזר בעניין בעבר ברינה הולנדר. יפה.

כך פנתה בלוך: תושבים יקרים בהווה ובעתיד.
שכונת נווה שמיר מתוכננת להיות חלק מחזונה העתידי של בית שמש. רבי הקומות המתוכננים בה לצד קאנטרי ומרכז פנאי וספורט וכן הנוף המדהים הם הזדמנות של ממש לכל אחד ואחת מהם.
שכונה זו תיבנה לציבור הכללי וממש בעוד יומיים, ביום חמישי הקרוב, נסגרת הגרלת מחיר למשתכן במקום. אני קוראת לכם תושבים ואזרחים הרוצים להצטרף לעיר העתיד של ישראל להצטרף לנווה שמיר. יומיים אחרונים להצטרף להגרלה עם סיכוי טוב לזכות.
יחד עם חבריי רינה הולנדר ומשה שטרית אשמח שתפיצו ותביאו חברים וחברות המעוניינים בשכונה צעירה תוססת ומלאת חיים המותאמת לציבור הכללי בעיר הכי יפה שיש. בית שמש!"

פנייה זו נעשתה באתרים המקומיים, בדף הפייסבוק שלה, של משה שיטרית סגנה. הפניה נפלה על אזניים קשובות מעטים יחסית לציפייה. ככל שתהיה התעניינות גדולה גם הסיכוי למצוא את אותם זוכים שיסכימו להתגורר כאן בבית שמש. בינינו, האם זכו למענה? מעניין ומסקרן כמה פניות הגיעו?

היה שלב אחד כבר בו זכו משתכנים פוטנציאליים, עד היום לא התקדמו צעד ממשי אחד. האם המתעניינים החדשים לא שואלים, לא ישאלו? נו מילא...

דרל הפניה עם כל הכבוד שיש לתקשורת המקומית הייתה צריכה להיות באופן אופן שאור יהודה פונה היום למחוסרי הדיון, באופן ששכונות חדשות קמות בעיר לוד, כמו שכונת הפיתוח החדשה ברמלה, בבאר יעקב. בשעות הפריים טיים של הטלוויזיה צופים יותר אנשים מכל המדינה המקומית. והרי את אלה בית שמש מבקשת להחזיר... אז למה לא נעשה קמפיין כלשהו בתקשורת הארצית? או שאולי כל ה-379 כבר הובטחו בידי נרשמים שאנחנו לא יודעים עליהם...

נושאים: בית שמש, דיור למשתכן
פרסום לפמ
פרסום לפמ
פרסום לפמ
פרסום לפמ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
דיור למשתכן בנווה שמיר- ההגרלה ביום חמישי
שמואלנכתבה ביום שבת, 12 בינואר 2019, 14:08

אין סיכוי שנווה שמיר תהיה לציבור הכללי רוב הזוכים עד עכשיו חרדים, וגם אם נגיד שבהגרלות האלו יהיה גם חילונים זה יהיה שכונה דתית שמתחרדת מי שקונה שיקח בחשבון שיש סיכוי סביר שנווה שמיר הולכת להיות חרדית, ראיתי בעיתון חדש בכותרת הראשית שזה הזדמנות אחרונה לחרדים לקנות בבית שמש בנווה שמיר ,כי ברמה ד' אין דירות שיוצאים לחרדים ועוד מעט בחירות ארציות והמשך הגרלות מחיר למשתכן בספק גדול ,אז החרדים נרשמים להגרלות האלו ולכן רוב הסכויים שנווה שמיר תהיה שכונה חרדית לכן חילוני ודתי לאומי שקונה שם שיחשוב טוב ולא יתלונן