ח"כ קטי שיטרית מקום רביעי ברשימת עטורי ההישגים בין חברי הכנסת מטעם הליכוד

סקר מטות ערים המשקלל את כלל הפעילות בכנסת מדרג את שיטרית בצמרת חברי הכנסת הפעילים יותר. אחרי ח"כ מיקי זוהר, יריב לוין ושלמה קרעי מתייצבת במקום הרביעי ברשימת ההישגים ח"כ קטי שיטרית עם 44 הישגים

ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת
ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת

הפריימריז בליכוד נקבעו ל-3.8 ובינתיים מתמודדים עושים לנפשם להגיע לאחד המקומות המיוחלים להגיע לכנסת. אחת מאלה המתמודדת, כי זו דרכה של תנועה דמוקרטית, לבחור את נציגיה, מתייצבת ח"כ קטי שיטרית, הפעם עטורת הישגים ומשפיעה גם לפי דוח מסכם של כלל חברי הכנסת . מדוע מגיע לה? למה חשובה נוכחותה שם?

בסקר מוצגים כותרות עשייה כולל הפניה למקורות הסוקרים את הפעילות ותוצאותיה. ליקטנו עבורכם מקבץ קטן להציג מה שאינו ידוע כאן בקרב הציבור המקומי בבית שמש שילך בקרוב להצביע (3.8.22) לקבוע את הנציגים לכנסת.

"לאחר עיכוב של חודשים רבים – סוף סוף אושר דיון בוועדת חוץ ובטחון בנושא ההשתלטות העוינת של הפלשתינים, במימון אירופי, על יהודה ושומרון" זו רק אחת מהיוזמות של ח"כ קטי שיטרית (ליכוד) בכנסת ישראל. שיטרית יזמה לקיים דיון כזה כמו עוד דרישות אחרות בכנסת.

"שדולת א"י קיימה דיון חירום בו נחשף כי א. בכל יום 7 מבנים חדשים בתכנית ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C : ב. ב. קיים סיוע אקטיבי לתכנית ההשתלטות – מצד גורמים רשמיים במדינת ישראל" גם כאן שיטרית הייתה פעילה. וכך לאורך השנה האחרונה פעלה ודחפה להעלות לסדר היום עניינים העומדים בסדר היום.

והיא דאגה לא רק לכלל אלא גם לפרט, שימו לב לכותרת הבאה מפעילותה: " חשיפה: המנהל האזרחי מפקיר עובד, מאפשר למנגנוני הביטחון הפלשתינים לעצור ולענות אותו, ולהחרים ממנו תיקים המפרטים עשרות עסקאות מקרקעין ביהודה שומרון ובקעת הירדן.

לא תמיד הצליחה ביוזמותיה המשותפות או הפרטניות. הנה יוזמה הצעת החוק לישוב מחדש של צפון השומרון – לא התקבלה, לפחות ידענו שיש 49 ח"כים שהצביעו בעד (הצעת חוק יישום תוכנית ההתנתקות (תיקון – ביטול סעיפי הפינוי ושינוי שם החוק(

. שיטרית ח"כ שלא חסכה זמן להביע הזדהות עם עקרונות וערכים. פעם השתתפה בהדלקת נרות חנוכה עם ההתיישבות הצעירה כאשר היא מביעה דעה נחרצת לא למדינה פלשתינאית. ואולי הכותרת בעשייתה הייתה הגשת הצעות חוק בניסיון למנוע פגיעה ברוב היהודי ע"י מהגרים פלשתינים לתוך שטח המדינה. הצעת חוק שלבסוף הוגשה בהסכמה עם הקואליציה ועברה ברוב.

פעילותה מגוונת, פעילותה עקבית והמשכית. ואת העבודה הזו אסור להפסיק.

סקר מטות ערים המשקלל את כלל הפעילות בכנסת מדרג את שיטרית בצמרת חברי הכנסת הפעילים יותר. אחרי ח"כ מיקי זוהר, יריב לוין ושלמה קרעי מתייצבת במקום הרביעי ברשימת ההישגים ח"כ קטי שיטרית עם 44 הישגים לפני ח"כ יואב קיש עם 42 .

שיטרית מצויה בימים אלה במסע ארצי לכבוש את המקום הראוי לה בצמרת העליונה. אסור לתת להישגים האלה להתמסמס אם דוגלים בערכים, באנשי עשייה, באנשים אמיתיים המייצגים דעה.

נושאים: כנסת, ליכוד, פריימריז, בית שמש
ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת
ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת
ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת
ח,כ קטי שיטרית בדיון בוועדה בכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: