בהשתדלות ח"כ שיטרית יוחזרו דמי ביטול נסיעת תלמידים לפולין

הישג לח"כ שיטרית, אשר שכנעה את ניצן הורוביץ להצטרף לדרישתה להחזיר כספי ביטול נסיעה לפולין בשל הקורונה. ההורים: מתרגשים ומודים.

ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית

ח"כ קטי שטרית, מרכזת הקואליציה בוועדת חינוך, העלתה בישיבת סיעת הליכוד אתמול בצהריים את נושא ביטול המסעות לפולין ואי השבת הכספים בגובה כ-21 מליון שקלים לתלמידים ולהורים. בעקבות כך, הכריז שר החינוך, יואב גלנט, כי קיים במשרדו ישיבה בנושא והבטיח באזני ראש הממשלה כי הכסף יוחזר.

ח"כ שטרית: "הורים ותלמידים רבים בישראל יכולים לנשום לרווחה, הכסף עבור המסעות לפולין שבוטלו יוחזר אליהם. אני מודה לשר החינוך, יואב גלנט, על שנענה לפנייתי והבטיח שיטפל בנושא. אני בטוחה שבזמן הקרוב יודיע משרד החינוך על המנגנון להחזרת הכספים. אמשיך לעקוב ולוודא שהנושא נפתר".

כזכור, ח"כ שטרית פועלת בנושא למעלה מחודש וחצי במסגרת ועדת החינוך הזמנית של הכנסת ונמצאת בקשר רציף עם פורום והנהגת ההורים . מדובר בכ-9000 תלמידים שמסעותיהם בוטלו בעקבות הקורונה. מוקדם יותר היום אישרה נשיאות הכנסת את ההצעה לסדר שהגישה ח"כ שטרית בעניין ההחזר הכספי להורים בעקבות ביטול המסעות לפולין.

בחודש מרץ השנה פנתה אחת האמהות מבית שמש לח"כ שיטרית וסיפרה לה את סיפור דמי ביטול משלחות פולין בשל מגיפת הקורונה. הילדים נדרשו לממן דמי ביטול לנסיעות בסכומים של 2375 שח ויותר.

"מסע פולין הנו חלק מתכנית הלימודים ומנוהל בהנחיית משרד החינוך אינו טיול גיבוש או טיול שנתי או טיול הנועד לגרום הנאה וכייף לילדים אלא מסע לימודי מיסודו" כתבה מירב חדד, אם אחד היוצאים במשלחת, במכתבה.

חדד העבירה את מכתבה לח"כ שיטרית אשר שכנעה את ח"כ ניצן הורוביץ ממרץ לתמוך בבקשתה בוועדת החינוך של הכנסת ולדרוש השבת הכספים לידי ההורים.

באותו מכתב שהונח גם לפני חברי הכנסת בוועדה, פירטה חדד את מסע ההכנה שעבר בנה כמו כל הילדים שביקשו לצאת למסע בפולין. חדד סיפרה עוד את כל השתלשלות האירועים בצירוף אסמכתאות כמו פניות לחברת הביטוח, לחברת הנסיעות לחברה המקשרת בין הגופים ועוד.

סוף דבר, התערבותה של שיטרית העלתה על נס את הפיתרון המיוחל, ומשרד החינוך הכיר באירוע כאירוע יוצא דפן בו המדינה חייבת לקחת אחריות על הביטול. כאמור בסופו של יום משרדהחינוך ישיב את הכספים להורים, ומה שעשה בינו לבין החברות הקשורות הוא עניין אחר שבודאי צריך למצוא לו פתרון נאות.

קולות התרגשות סבאמירות ודה הגיעו למערכת, ואנו מצרפים מכאן תודת ההורים לח"כ שיטרית על םפעלה למען הילדים והשבת הכספים כיס ההורים.

נושאים: כנסת, חכ שיטרית, בית שמש, פולין
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בהשתדלות ח"כ שיטרית יוחזרו דמי ביטול נסיעת תלמידים לפולין
תושב ותיקנכתבה ביום רביעי, 27 במאי 2020, 05:29

נו באמת...מה זה ציון הליטוף הזה?לא רציני להדביק לה בדיעבד הישג מבלי שהשמיעה ציוץ ציבורי בנושא,לא אופייני לך.