בחסות מועצת נשים הערב ערב זום שמח במיוחד

לרגל ציון יום האישה הבינלאומי מובילות מועצת נשים ומחלקה למעמד האישה בעירייה אירוע יוצא דופן (בזום) הקישור מצורף. בשעה שהגברים יצפו בכדורגל (בית"ר מול מכבי) אתן נשים יקרות מוזמנות להירגע ולצחוק...

מופע מבזום
מופע מבזום

המחלקה לקידום מעמד האישה ומועצת נשים חברו יחדיו ומקיימות הערב אירוע מיוחד, ערב של שמחה צחוק והנאה תחת הכותרת יוצאות מהכלים.

יש מקומות שבחרו לחגוג ולציין את יום האישה בדרך אחרת, למשל עיריית ירושלים.

עיריית ירושלים קיימה אתמול מרוץ מיוחד תחת השם "תעבירי את זה הלאה" וזאת לציון יום האישה הבינלאומי. בין המשתתפות במרוץ: מרים פרץ, כרמלה מנשה, עדינה בר שלום, טלי כהן פרץ, מקסין פסברג ובליינש זבדיה.

מדובר במרוץ שליחות, בו לקחו חלק נשים ירושלמיות רבות המייצגות תחומים ומעגלים של נוכחות נשית ירושלמית. המשתתפות במרוץ הציגו שלטים עם מסרים של שוויון מגדרי ומלחמה באלימות כלפי נשים, במטרה להזכיר לציבור כולו שמדובר במלחמות שעודן נמשכות ושיש להעלות אותן על סדר היום הציבורי.

בבית שמש מעדיפים את הזום, למרות שתנאי התחלואה והחיסונים כבר מאפשרים לקיים אירועים יותר פתוחים לציבור והיה אפשר לקיים דברים חריגים מאופי אירועים המתאימים לימי סגרים ומאומתים. הערב בשעה 20:30 תוכלו להקשיב ולראות טיפים במגוון נושאים מנשים מעניינות תושבות העיר, כל מרצה/דוברת מתחום התעסקותה ובסיומו מופע בידור עם צופיה לקס מופע זום סוער על היומיום של חיינו.

יום האישה השנה הוא גם יום הזדמנות להביע לנשים הוקרה על מאמציהן הגדולים בימי הסגר, ואין מי שיעיד אחרת. בסבלנות אין קץ, ברגישות, ניהלו את הבתים באופן יוצא מהכלל ובשמם של גברים רבים אפשר לומר לכן- נשים יקרות, תודה שסבלתן גם אותנו הגברים..

https://us02web. zoom. us/j/86419215996?pwd=VDBlVnFGVXZlQytONk5ncmFPaXM5QT09

נושאים: אגף מעמד האישה, מועצת נשים, עיריית בית שמש, רינה הולנדר
מופע מבזום
מופע מבזום
מופע מבזום
מופע מבזום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: