פורשת מהעירייה – רחל איטח מסיימת פרק של 38 שנות עבודה

בהתרגשות עצומה נפרדו היום עובדי העירייה מחברתם לדרך, ממזכירת לשכת הסמנכ"ל ובעבר מזכירה בכירה בלשכת ראש העיר. חמישה ראשי עיר עבדו איתה.

רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה
רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה

היא עבדה עם חמישה ראשי עיר, מיהודה בן זאב ז"ל, עובר שלום פדידה, דניאל וקנין, משה אבוטבול ובאחרונה עם עליזה בלוך. היא החלה עבודה כצעירה ומסיימת אותה אחרי 38 שנים, רחל איטח המזכירה המיל ותגית של לשכת ראש העיר , של מזכיר העירייה, ושל מנכ"ל העירייה ואח"כ סמנכ"ל דוד סיטבון מסיימת היום ויוצאת לגמלאות.

בטכס מרגש, במעמד חבריה שליוו אותה לאורך הדרך או בחלקה כמו שולה מלאוסי, כמו ברכה אדרי, כמו אילנה זבולוני וצמודתה ירדנה מלכה, התייצבו הבוקר על מרפסת בית נעימי להיפרד.

דמעות לא היו שם, אבל התרגשות בהחלט. לראות חברה לעבודה שמסיימת פרק ומתחילה פרק שני בחיים זה לא קורה בכל יום. ודמותה של רחל איטח אין ספק תישאר חקוקה בלב כולם. סימפטיה, אדיבות, רגישות, אכפתיות, ובעיקר חריצות ליוו את האשה הצנועה הזו שבכל זמן ובכל מצב ידעה לתת מעצמה מעבר לנדרש. אחריותה הוכחה בכך שלא דבק בה כל רבב במהלך השנים כאשר ריכזה את קבלת המכרזים והכנתם לעיון בפני חברי הוועדה. וזה אינו עניין של מה בכך.

רחל איטח כמכינה ומסדרת פרוטוקולי ישיבות, פרסום והכנת מכרזים בלשכת הסמנכ"ל העמידו אותה תחת עיני הזרקורים בכל השנים. עוד לפני כן נבחרה רחל, ממש כך, מתוך שורת מועמדות לשמש בתפקיד מזכירה בלשכת ראש המועצה יהודה בן זאב ז"ל, תפקיד תובעני ומחייב. בין לבין מילאה תפקיד עברה תפקיד במחלקת המזכירות ולא להרבה זמן עת הושבה למקומה הטבעי לשכת ראש המועצה, הפעם עם דניאל וקנין. בימי אבוטבול עברה שוב ללשכת המזכירות ועבדה עם סמנכ"ל העירייה דוד סיטבון.

היום כאמור תמו 38 שנים, פרק זמן רוך במקום עבודה אחד, אליו התייצבה בחורף כמו בקיץ, בלילות כמו בימים, כדי לתת מענה לפתרון בעיות וקושיות מאת ההנהגות השונות.

חברתה ירדנה מסכמת עמה 11 שנים: "ביחד פסענו הרבה צעדים לפעמים עם סיבוכים ופניות, ביחד הגענו להרבה הישגים וביחד פתרנו בעיות".

ישראל פרץ יו"ר הוועדה התרגש להיפרד מרחל איטח, חברה כידידה, כעובדת, כאכפתניקית ידעת תמיד לתת מעצמך מעבר לנדרש. לא תמיד מעריכים, אבל תמיד תמיד עשית מעבר לנדרש.".

גם ראש העירייה דר עליזה בלוך הצטרפה לברכות. "אמנם רק שנה וחצי אנחנו כאן ביחד, מבחינתי הרגשתי שאנחנו מכירות הרבה יותר. את מאלה שרצינו שתישאר איתנו עוד, יכולתך ומסירותך הם אות ומופת לכולנו כיצד לתת שירות לאותו ציבור שכולנו מצויים בשבילו כאן".

סיכום: אכן עבור רחל זוהי פרידה ממקום עבודה , היא יוצאת לדרך חדשה מלאה אתגרים לא פחות, הפעם במישור הפרטי, תרצה בודאי להשלים תיאבון הכרת עולם וארץ. בהצלחה רחל,

נושאים: עיריית בית שמש, עובדים, רחל איטח
רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה
רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה
רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה
רחל איטח עם ראש העיר, יו"ר ועד העובדים ומנכל העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: