מנכ"ל עיריית בית שמש הודיע על סיום תפקידו

מאלי: "אני כאן להוביל את העברת השלטון בצורה הטובה ביותר ואשאר ככל הנדרש על מנת לשמור על היציבות והתפקוד של העירייה בימים אלו". "בנינו כאן ארגון חזק ומקצועי שעובד למען כלל התושבים". ידיעה לא מבוססת כמועמד להחליפו: ראש עיריית אלעד לשעבר ישראל פרוש .

יוחנן מאלי בסיור בשטח
יוחנן מאלי בסיור בשטח

לא חלפו שעות רבות מאז נודעו תוצאות הבחירות בבית שמש, ויוחנן מאלי מנכ"ל העירייה הודיע על התפטרותו מעיריית בית שמש. מאלי הגיע לעירייה לפני חמש שנים במסגרת משרות האמון שמינתה ד"ר עליזה בלוך לתפקיד רמ"ט לשכת ראש העיר. בתום שנתיים וחצי החליט מאלי לפרוש מתפקידו זה ולצאת לתפקידים ארציים. לאחר פרישתו של איתמר בר טוב מתפקיד המנכ"ל הוחזר מאלי לעירייה הפעם למלא את מקומו. מאלי היה מקורב מאוד לבלוך, וביחד טוו פעילויות ותכניות לשיפור מערך הניהול בעירייה, לביסוס התשתיות ולהתאמתם לרמה גבוהה במיוחד.

בהודעה לעובדים כותב המנכ"ל הפורש: " אתמול התקיים הסבב השני לראשות העיר ונבחר הרב שמואל גרינברג כראש העיר החדש והוא יכנס לתפקידו ב-31.3. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. אנחנו נכנסים לתקופת מעבר של החלפת ראשות העיר ונבצע אותה בצורה הטובה ביותר. זו הזדמנות לומר תודה לראש העיר על חמש שנים של מסירות והשקעה ללא גבולות לעיר ולתושביה ולעובדי העירייה. באופן אישי על האמון והשותפות לאורך הדרך.

אני כאן להוביל את העברת השלטון בצורה הטובה ביותר ואשאר ככל הנדרש על מנת לשמור על היציבות והתפקוד של העירייה בימים אלו".

מאלי שלח מכתב ארוך יותר לכלל העובדים ובו מודה לכל השותפים, ליו"ר ועד העובדים ישראל פרץ, לנבחרי הציבור, לעובדים היקרים והמסורים בכל האגפים. "בנינו כאן בשנים האלה ארגון חזק ומקצועי שעובד בשביל ולמען התושבים. יצרנו מבנה ארגוני חדש, קידמנו עובדים ותיקים, והבאנו מנהלים חדשים. בנינו שדרה ניהולית חזקה ואיתנה והטמענו תהליכי עבודה ובקרה מתקדמים. קידמנו את הארגון לתהליכים דיגיטליים יצרנו תהליכי הכשרה ופיתוח מנהלים. בנינו כיתות לימוד מוסדות ציבור, פארקים, ומתקני ספורט במאות מיליוני שקלים. שיפרנו את רמת השירות לתושבים וחיזקנו את האמון שלהם בעירייה".

עוד במכתב הפרידה אומר יוחנן מאלי שעבורו הייתה זו זכות לעבוד במחיצת ראש העיר היוצאת ד"ר בלוך. "מי שלא את מסירותה של רה"ע לפרטים הקטנים ולאתגרים הגדולים בשעות הקטנות של הלילה והמוקדמות של הבוקר לא ידע מסירות מה היא".

בשלב זה יש רק שמועות לא מבוססות על מועמד אחד להחליפו, ראש עיריית אלעד לשעבר ישראל פרוש שהפסיד ליהודה בוטבול מש"ס.

נושאים: מנכל העירייה, יוחנן מאלי, בית שמש, בחירות 2024, עליזה בלוך
יוחנן מאלי בסיור בשטח
יוחנן מאלי בסיור בשטח
יוחנן מאלי בסיור בשטח
יוחנן מאלי בסיור בשטח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: