סלי מזון יחולקו עד ערב חג תרומת קק"ל

לניצולי שואה תושבי העיר ולמעוטי יכולת, יחולקו סלי מזון תרומת עובדי קק"ל.

סלי המזון
סלי המזון

לקראת חג הפסח החלה ביום שלישי (אתמול) חלוקת סלי מזון למשפחות ניצולי שואה ומעוטי יכולת שיקבלו ערכה עם סל מוצרים מקיף לחג. החלוקה היא ביוזמת מינהל הרווחה בעיריית בית שמש ובשיתוף קק"ל ותחולק על ידי ארגון "עזרת אחים".

הבוקר כאמור הגיע ראש העיר שמואל גרינברג יחד עם מחזיק תיק הרווחה, המשנה לראש העיר שלמה ברילנט לאתר החלוקה כדי לעמוד מקרוב במבצע האספקה והשינוע שמוביל איש החסד המקומי הרב אברהם קאפ.

ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג: "גם בערב פסח אנחנו לא שוכחים את ניצולי השואה שעברו את הגרוע מכל ונמצאים איתנו כאן בבית שמש. בזכות השותפים שלנו הם יקבלו לחג סל מוצרים מכובד שיעזור להם לעבור את החג. בעזרת השם נדאג לניצולי השואה בכל ימות השנה כדי לאפשר להם חיים טובים ובכבוד, זו חובתנו וכך נעשה. אני מודה לשי כהן מקק"ל, לשלמה ברילנט מחזיק תיק הרווחה ולידידי ר' אבריימי קאפ על ההתגייסות".

המשנה לרה"ע, מחזיק תיק הרווחה, שלמה ברילנט: "אני שמח שיש לנו את הזכות לסייע לחג לניצולי השואה תושבי העיר וביחד עם ראש העיר נוודא שיש להם את כל מה שהם צריכים מאיתנו כעירייה לאורך כל השנה. רוצה להודות לרה"ע גרינברג, לראש מינהל הרווחה הגב' גילה רונן על עבודתה המסורה ולהרב קאפ שלקח על עצמו לשנע את החבילות עד ערב החג למשפחות היקרות".

נושאים: קקל, בית שמש, מנהל הרווחה, עזרת אחים
סלי המזון
סלי המזון
סלי המזון
סלי המזון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: