תרגיל רחב היקף של לוחמי האש בית שמש, המדמה אירוע נפילת טילים עם מעורבות שריפה

התרגיל כלל מגוון תרחישים אפשריים, כולל נפילת טילים, שריפה בבניין מגורים ומסחר ושריפת שדה ויער. מפקד מחוז כבאות והצלה ירושלים, טפסר שמוליק פרידמן: "לוחמי האש של מחוז ירושלים ערוכים היטב לכל אירוע חירום"

משתתפי התרגיל צילום: כב"ה
משתתפי התרגיל צילום: כב"ה

לוחמי האש, מפקדים ומתנדבים מתחנה אזורית בית שמש, קיימו אמש תרגיל תחנה במתווה רב זירתי, המדמה אירוע נפילת טילים עם מעורבות הרס ושריפה בבניין מגורים, שריפה בתווך תת הקרקע והגנה על היישוב מהתפשטות שריפת שדה ויער.

התרגיל בוצע במתחם הדיור מוגן "פרוטיאה בהר", ביישוב שורש, כחלק משגרת האימונים השוטפת.
בנוסף, תורגל ציר פיקוד המטה באירוע, גיוס כללי של כלל לוחמי האש והמטה, קבלת סיוע מהמחוז, לרבות סיוע חוצה מחוזות, הציר הלוגיסטי המספק מענה לכוחות וכן תורגל מערך ההגנה מאש של התחנה וביצע בדיקה של מערכות הגנת האש בבניין.

טפסר משנה אבי הרוש, מפקד תחנה אזורית בית שמש: "ערכנו תרגיל רחב היקף בשיתוף פעולה של כב"ה מחוז ירושלים, מד"א, אגף הביטחון של מ.א מטה יהודה ובעיקר חברי הנהלת "פרוטיאה בהר" שיצאו מגדרם ובמשך חודש ימים עמלו יחד עם מטה התחנה על התרגיל.
התרגיל הותאם למציאות המלחמתית, בזירה של אוכלוסיה המוגבלת ביכולת תגובה טבעית להגן על עצמה ולהימלט.

לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש ימשיכו לשמור על כשירות מבצעית ברמה הגבוהה ביותר, כדי לתת את השירות הטוב ביותר לאזרחים."

מפקד מחוז כבאות והצלה ירושלים, טפסר שמוליק פרידמן: "אני מברך את לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש על התרגיל המוצלח. התרגיל הדגיש את יכולותיהם הגבוהות של לוחמי האש להתמודד עם אירועים מורכבים ורב-נפגעים. התרגיל כלל מגוון תרחישים אפשריים, כולל נפילת טילים, שריפה בבניין מגורים ומסחר ושריפת שדה ויער. אני משוכנע שלוחמי האש של מחוז ירושלים ערוכים היטב לכל אירוע חירום."

נושאים: כיבוי אש והצלה, בית שמש, תרגיל נפילת טילים
משתתפי התרגיל צילום: כב"ה
משתתפי התרגיל צילום: כב"ה
משתתפי התרגיל צילום: כב"ה
משתתפי התרגיל צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: