מהפך בבית שמש - עליזה בלוך מנצחת בסקר ראשון את משה אבוטבול

בפער של 46% מול 45% בקרב המצהירים כי יבואו להצביע מסתמנת בלוך כהפתעת הבחירות המוניציפליות!

סקר הבחירות
סקר הבחירות

חודשיים וחצי לפני מועד הבחירות עליזה בלוך מדביקה את הפער מול ראש העיר המכהן בבית שמש משה אבוטבול ומהווה איום ישיר על שלטונו בבית שמש. בסקר של מכון המחקר "הגל החדש" שנעשה בשבוע האחרון וכלל כ400 תושבי בית שמש - מובילה בלוך בפער של 1% על משה אבוטבול מבין האנשים שהצהירו כי יבואו להצביע. בסקר הקודם הוביל אבוטבול ב9%. נציין שזהו הסקר השני שעושה "הגל החדש" בעיר. מספר המתלבטים עמד על 28% וכעת 9%. המתלבטים שנותרו בבית שמש יהיו ככל הנראה אלה שיביאו את הנצחון בבחירות.

עליזה בלוך שהציגה בצורה עקבית תפיסה ורצון להנהגת העיר כולה והתנגדה לתפיסה המגזרית של חרדים חילוניים ודתיים, העלתה מדי יום בפייסבוק שלה, בחוגי הבית ובסיורים בשכונות השונות בבית שמש את הבעיות המרכזיות של העיר: בעיות תחזוקה פנימיות בעיר, עיר לא נקייה, בעיות שאינן מטופלות כבר שנים, אי ניצול תקציבים שניתנו מהמדינה, בעיות חמורות בשירותי הדת של בית שמש, בעיות במערכת החינוך בעיר, ברווחה, במתן פתרונות תעסוקה ועוד.

נראה כי גישתה של בלוך הגורסת כי בלי קשר לאמונתם הדתית של התושבים – הם צריכים לבחור את מי שינהל עבורם את העיר בית שמש באופן הטוב ביותר – גישה זו זוכה להערכת התושבים. מהסקר עולה כי בלוך זוכה גם לתמיכתם השקטה של תושבים חרדים רבים- מניתוח תוצאות הסקר עולה כי למעלה מ20% מהחרדים יצביעו ככל הנראה לבלוך. 15% הצהירו על זה בפירוש בסקר ו19% אמרו כי הם מתלבטים בין המועמדים. קריאות תמיכה נשמעו גם ממפלגת כולנו וממפלגת העבודה בבית שמש הסקר האחרון מראה בבירור את הסחף ותוצאותיו והוא מהווה זריקת עידוד רצינית לבלוך ולתומכיה ועשוי להדאיג מאוד את אבוטבול שעד עתה התעלם ממועמדותה.

נושאים: בחירות, עליזה בלוך, משה אבוטבול
סקר הבחירות
סקר הבחירות
סקר הבחירות
סקר הבחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מהפך בבית שמש - עליזה בלוך מנצחת בסקר ראשון את משה אבוטבול
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 31 באוגוסט 2018, 06:53

הלואי שתיבחר המון חרדים מרמה ג כאובים ונואשים מאבוטבול ומונטג שעסוקים רק בלשקר ולגנוב ובעזרת ה ישבו ביחד בכלא