גרינברג במליאה הראשונה: "הבחירות הסתיימו, עכשיו הגענו לעבוד"

ישיבת הפתיחה של מועצת העיר בית שמש והצהרת האמונים של ראש העיר וחברי המועצה התקיימה היום (רביעי) באולם אשכול פיס בעיר. לצד חברי המועצה הנרגשים, השתתפו באירוע מנכ"ל העירייה, בכיריה ובני משפחות הנבחרים.

המליאה הראשונה
המליאה הראשונה

הפתעה. אולם פסגות השבע לא היה מלא. הצפי היה כי בישיבת מליאה בה החרדים הם רוב יגיעו רבים רבים לישיבה, בסופו של יום רק מעטים הגיעו. קרחות נראו פה ושם, ובלי הנוכחות המרובה של נציגי הציבור החרדים (הרשימה למטה) יכול להיות שהיה אפילו מביך לראות איך כנראה הפוליטיקה כבר לא מעניינת רבים. ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג, הצהיר היום אמונים ונכנס רשמית לכהונתו כראש העיר. לצידו, הצהירו אמונים 25 חברי מועצה, מתוכם 14 חברי מועצה חדשים. אחד מהם בשידור חי מחו"ל.

ישיבת הפתיחה של מועצת העיר בית שמש והצהרת האמונים של ראש העיר וחברי המועצה התקיימה היום (רביעי) באולם אשכול פיס בעיר. לצד חברי המועצה הנרגשים, השתתפו באירוע מנכ"ל העירייה, בכיריה ובני משפחות הנבחרים.

ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג: "אנו עומדים בפתחן של חמש שנים בהן נפתח את העיר, את המרחב הציבורי שבה, את החינוך, את התחבורה, את הניקיון, את התרבות ואת כל תחומי החיים. הבחירות הסתיימו, עכשיו הגענו לעבוד"

בישיבת המליאה החגיגית שהתכנסה הערב, השתתפו ראש העיר שמואל גרינברג, שר השיכון יצחק גולדקנופף, שר במשרד החינוך חיים ביטון, יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש, סגן שר החקלאות משה אבוטבול, סגן שר התרבות והספורט יעקב טסלר, חבר הכנסת יעקב אשר, ראש עיריית ב"ב חנוך זייברט, ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ ראש מועצת רכסים יצחק רייך, חברי כנסת, חברי מועצת העיר היוצאים והנכנסים, מנכ"ל העירייה ומנהליה.

ראש העיר שמואל גרינברג פתח בנאומו ואמר: "הישיבה מתקיימת ביום ה- 180 משמחת תורה. מערכה שגבתה קורבנות רבים, מלחמה שגבתה 13 קדושים מתושבי עירנו, נישא תפילה ליושב במרומים שנאמר לצרותינו די. בית שמש היא העיר המתפתחת ביותר בישראל, בית שמש תממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלה. הפיתוח יעשה תוך הקפדה על שמירת הטבע, נגדיל את ההכנסות כדי שנוכל לפנות משאבים להשקעה בעיר. אני מתכוון גם לא להרפות מעולם התחבורה. תפקידו של ראש העיר להיות היזם של העיר. לספק את כל צרכי העיר. הידברות היא הדרך שדרכה נקדם את העיר, חברי המועצה יהיו שותפים לקבלת ההחלטות. הבחירות הסתיימו הגיע העת לעבוד. תודה רבה והצלחה בית שמש".

עוד נשאו דברים בישיבה החגיגית יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש והשר במשרד החינוך, חיים ביטון.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "אנחנו שמחים על כך שכולם יהיו כאן יחד. שתהיה אחדות. אנחנו עומדים בתקופה קשה עם גזרות קשות. אני יושב כל יום עם משפחות החטופים. אני יושב עם נציגי הצפון כדי לקבוע פיצויים. זה קשה מנשוא. כאן בבית שמש כולם הולכים לפעול יחד. מרן הרב שך בדבריו דיבר על רחוב אלנבי ולא על רחוב רבי עקיבא. מרן הרב שך חינך אותנו לדאוג לכולם וכך יעשה שמואל בתפקידו כראש העיר".

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "אין לי ספק שתצליח להצעיד את העיר קדימה מבלי לקפח אף אחד. אין לי ספק שזה יהיה מתוך אחדות. משרד הבינוי והשיכון בראשותי לשרותכם בכל נושא. עלו והצליחו".

שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש: "זהו ערב של בשורה לעתיד העיר בית שמש. לבית שמש את הפוטנציאל ליציבות ושגשוג כלכלי. שמואל גרינברג הצליח לקיים קואליציה יציבה שאין לי ספק שתוביל לשרות כלל תושבי העיר. אנחנו בתקופה לא חגיגית שאנחנו מציינים חצי שנה למלחמה. אני זוכר את העיר בית שמש בכל יום בעשייתי. יהי רצון שהמערכה תסתיים במהרה והחטופים ישובו בשלום. עלו והצליחו".

השר במשרד החינוך חיים ביטון: "זו עיר מדהימה עם פסיפס מדהים של כל המגזרים בחברה. כל חברי המועצה של תנועת ש"ס ובכלל יעבדו למען כל הציבור. אין לי ספק שיראו שעשיתם עבודה מדהימה לכלל הציבורים".

למרות שאינה מחוייבת, התייצבה עליזה בלוך, ראש העיר הפורשת. "אני משאירה כאן עיר מטופחת, עיר עם תכניות בניה ופיתוח שצריך רק לבצע. היו אלה חמש שנים של עשייה חלומית מבחינתי, בנינו היכל תרבות, כיתות לימוד ומוסדות ציבור לא מעטים בשכונות, בכל השכונות כאשר המוטו היה שהעיר שייכת לכולם. אני מבקשת מראש העיר הנכנס לשמור על אופי העיר כפי שהתחברה בחמש השנים האחרונות". נכח וכיבד את המעמד מי שהתמודד לראשות העיר והגיע שלישי בסבב א הרב משה אבוטבול, סגן שר החקלאות.

מיד בתום החלק הטקסי הוביל ראש העיר שמואל גרינברג את דיון ישיבת המליאה החגיגית לאישור תקציבים בסך 275 מיליון ש"ח המיועדים לרווחת תושבי העיר ומיועדים לבניית כיתות לימוד, גני ילדים, מועדוני נוער, שיפוץ כבישים, בריכה עירונית בוותיקה, קירוי מגרשי ספורט, מתחם ספורטק ועוד.

עוד בישיבה הודו ראש העיר גרינברג וחברי המועצה לצוות ועדת הבחירות על עבודתם המסורה. בנוסף, נמסרה הודעת ראש העיר למועצה על מינויו של אוהד שגב לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש שאושרה פה אחד בכפוף לאישור הוועדה למינוי בכירים.

הנחה ברוב חן שדרן ומנהל תכניות ברדיו קול חי בצלאל קאהן.

נושאים: גרינברג, בית שמש, מליאה ראשונה, עליזה בלוך, משה אבוטבול
המליאה הראשונה
המליאה הראשונה
המליאה הראשונה
המליאה הראשונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: