מנהל קשרי החוץ הבא הוא גם מנהל מחלקת התיירות

מכוונים גבוה, רותמים את העגלה לפני הסוסים, עוד בטרם החלה כל פעילות תיירות כבר מגייסים מנהל מחלקה. מעכשיו המוקד הוא תיירות ורק אח"כ קשרי חוץ

חוף ים
חוף ים

הארלי סטרק סיים תפקידו ופרש לגימלאות- סטרק מוכר כיום כמנהל היחידה לקשרי חוץ. סטרק החל עבודתו במחלקה בשנת 2006, ועבד יחד עם מאיר מלכא (קק"ל) מייסד המחלקה, עד שזה עבר מהעירייה לנהל את קרן שמש. סטרק היה פעיל בביסוס הקשרים הבינלאומיים של בית שמש עם ערים תאומות, ויש לבית שמש ערים תאומות לא מעטות.

מי יחליף את סטרק? עיריית בית שמש הוציאה מכרז כאשר היא מוסיפה גם מנהל מחלקת תיירות שזה יהיה עיקר תפקידו. הגדרת התפקיד ע"פ המכרז מנהל מחלקת תיירות ו... קשרי חוץ. נסיגה מטיפוח קשרי החוץ? בכלל לא, אומר צבי ווליצקי הממונה. "אדרבא, הזוכה במכרז יצטרך לפעול לפיתוח התיירות עם פיתוח קשרי החוץ.

העירייה רואה אחרת ממה שהיה עד לאחרונה בתפקיד? יכול להיות. בכל מקרה כאמור עתה מצפה העירייה למנהל שיממש מדיניותה בתחום קשרי החוץ וגם יפעל לפיתוח התיירות. "אחראי על ניהול, תכנון, פיתוח לווי ובקרה של פעילויות התיירות הקיימות ברשות, וכן לייזום ולקידום פרויקטים חדשים לרבות פיתוח, תשתיות תיירות, גיוס משאבים ושיווק".

מה פעילות התיירות שפיתחה או מפתחת בית שמש? יש תכניות, ביצוע עדיין לראות. למשל התכנית להקמת שלושה בתי מלון, הקמת אכסניית נוער. מכוונים לגדול.

ומה עם בינתיים? בינתיים מדברים על פתיחת מדור לתיירות, ועכשיו ממנים מנהל מחלקה.

כפיפות למנכ"ל העירייה. "כי זו דרישת משרד הפנים, כפיפות לדרג מנהלי. " אומר צבי ווליצקי. עד כה מנהל היחידה לקשרי חוץ היה כפוץ לממונה על המחלקה, מעכשיו הפקיד הבא בתפקיד הזה יהיה כפוף למנכ"ל העירייה ולא לממונה על קשרי החוץ.

אגב, המכרז כבר נסגר ועתה על הוועדה לקבוע מי הזוכה.

נושאים: בית שמש, עיר לתיירים, צבי ווליצקי, עליזה בלוך
חוף ים
חוף ים
חוף ים
חוף ים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: