דוברת חדשה לעיריית בית שמש- דפנה כהן נוריאל

מעניין אם כהן מודעת לשכר הנמוך אשר נקבע בתקציב העירייה או שאולי כבר יש מי שיבקש שינוי בשכר הקבוע במסגרת התקציבית

דוברת בעלת ניסיון במאבקים
דוברת בעלת ניסיון במאבקים

דפנה כהן נוריאל, היא הדוברת החדשה של עיריית בית שמש. הדוברת החדשה, תושבת אשדוד. כהן נוריאל, נשואה פלוס 2, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ובעלת תואר שני בדיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב, הינה בעלת ניסיון בתחום הדוברות, יחסי ציבור, תקשורת וניהול משברים.

בחמש השנים האחרונות מכהנת כהן נוריאל כמנהלת אגף הדוברות והתקשורת, של התאחדות חקלאי ישראל ושל תנועת המושבים בישראל ואף קיבלה את פרס ‘פורצת דרך בחקלאות בתחום התקשורת׳ על הובלת מאבקי החקלאים. כהן שימשה גם כסגנית וכמ״מ דובר ההסתדרות. בנוסף כיהנה כדוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, דוברת ראש עיריית אשדוד (צילקר) לשעבר.

כהן נוריאל מצטרפת לצוות חוץ שגייסה ראש העירייה להוביל יחד איתה את בית שמש קדימה, מה שמעורר לא מעט ביקורת על חוסר רצון למצוא אנשים מתאימים מתוך הבית.

כהן נוריאל מחליפה את מתי רוזנצוייג איש חסידות גור אשר סיים תפקידו לבקשת ראש העירייה מיד עם כניסתה. רוזנצוויג היה הראשון לשלם מחיר תחלופת השלטון בעיר, לא עזרה לו העובדה שהראשונים לחתום הסכם קואליציוני היו אנשי אגודת ישראל, אליהם משתייך רוזנצוויג. בלוך נחושה להחליפו בשל הרצון ליצור תדמית חדשה לעיר.

האם נוריאל כהן היא התשובה? בזאת ניווכח בעתיד שכן לא רק מילים ושפה ובעיקר תואר יעשו את העבודה מול עיתונאי בית שמש ועיתונאי החוץ הסקרנים לראות התפתחויות ושינויים מהותיים ומשמעותיים.

ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך: "שמחה על כניסתה של דפנה לניהול מערך הדוברות. אין לי ספק שיחד עם הכוחות המעולים שבעיר ועם יכולותיה המדהימות של דפנה נצליח להביא את הבשורה המיוחדת של בית שמש בצורה ובדרך הטובים ביותר".

כהן נוריאל לא מתחילה את העבודה בעיריית בית שמש באופן מיידי למרות שכבר לפני כשבועיים נמסר לה על בחירתה. כל כך חפצים בשירותיה עד כדי כך שהעירייה מוכנה לעכב כניסת בעל תפקיד כמעט חודשיים מאז הבחירה.

ודבר שולי, מעניין אם כהן מודעת לשכר הנמוך אשר נקבע בתקציב העירייה או שאולי כבר יש מי שיבקש שינוי בשכר הקבוע במסגרת התקציבית. בכל מקרה לדפנה נוריאל צפויה עבודה לא פשוטה לשנות תדמית ובעיקר לשפר דרכי תקשורת בין העירייה לבין הדורשים את שמה.

נושאים: עיריית בית שמש, דפנה כהן נוריאל, דוברות והסברה
דוברת בעלת ניסיון במאבקים
דוברת בעלת ניסיון במאבקים
דוברת בעלת ניסיון במאבקים
דוברת בעלת ניסיון במאבקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: