רק 'בעת הזו' דורשת בלוך סגר על שכונות

עוד כאשר היו כאן 95 חולים הוזהרה בלוך מפני המגיפה הממאירה בעיר, והיא המשיכה לשלוח מגפונים, לחלק פשקווילים, ולדבר אל הקירות, במקום להבין את המצב המסוכן ולקבל החלטה אמיצה. בית שמש סופרת 400 חולים וממשיכה לעלות. זה קורה רק בשל החלטות שגויות

5 / 5 ☆ מדרגים: 4
שכונה חרדית
שכונה חרדית

עדיין אין החלטה להטיל סגר בבית שמש, זה עדיין בדיונים. למה? כדאי שתדעו ובעיקר תזכרו, השתלשלות האירועים בעיר וחוסר הבנה לקרוא את מפת הנתונים הם הגורמים למציאות הקשה בה אנחנו סופרים מעל ל-400 נדבקים, אחד מתוך 300 תושבים.

בפוסט הבא אשר נכתב ב-2 לאפריל דרשתי לפעול באופן חכם לעצור את המגיפה. זה, כאשר מספר החולים בעיר עמד על רבע מהכמות הנוכחית. אנחנו היום פי ארבעה!!! לטובת אלה שלא ראו את קריאתי הנה הפוסט. "פנייה לעליזה בלוך: גברתי הנכבדה. ברור לכולנו שאת משתדלת, השאלה אם את משתדלת נכון. לעמוד היום ולזעוק בחוסר אונים על חוסר נתונים זה כאילו לעמוד לפני סיר מלא ירקות ולהגיד חסר לך גזר... ברצינות? יש לך מלחמה גדולה לנהל עכשיו כאן בעיר. תתייחסי לעובדות כמות שהן, המגיפה משתוללת כאן בבית שמש. 95 חולים הם כמו אלף חולים. המספר לא חשוב, המספר חשוב למטפלים בחולים- לא לך. מבחינתך אחד כדין אלף!!! תשבי עם יועצייך ותמצאי את הרצפט לעצור את התפשטות המגיפה.
את טועה בגדול, כאשר את יוצאת להגנת מפרי חוק וקובעת שמדובר בקומץ. לא נכון!! מי שרואה הבוקר את התמונות של בית הכנסת 'ממזרח שמש' מבין למה אני מכוון. ניהלת את המלחמה עד כה בכרזות ובמגפונים, לא מנצחים נגיף רק בדרך הזו. התוצאות מוכיחות. ויפה שתחשבי על דרך אחרת, קבצי את יועצייך ואת הצוות הבכיר שלך לחשוב מה עשית ומה ניתן לעשות טוב יותר כדי לנצח. אחרת נהיה כולנו שם, ואנחנו רוצים לחיות.!!! עד כאן הפוסט.

אתמול, באה התגובה. תגובה מאוחרת. כאשר נרשמו המספרים המדהימים של כ-400 חולים, שלושה נפטרים, 'נזכרה' בלוך להגיב. " לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' והקריה החרדית קיימתי מספר פגישות עם משרד הבריאות פיקוד העורף ומשטרת ישראל וכן עם חברי מועצת העיר. אני סבורה כי בעת הזו נדרשת תכנית חירום מקיפה לטיפול בשכונות אלו. לאור זאת אני דורשת מהממשלה לגבש חבילת סיוע מקיפה לשכונות אלו לרבות הגבלת תנועה. החבילה תכלול: מערך מתוגבר לפינוי חולים, הגברת כלי הסיוע לתושבי השכונה בסלי מזון, פעילויות העשרה לילדים ונוער, דאגה מקיפה לאוכלוסיות בסיכון כדוגמת קשישים, וכן הגבלות תנועה והגברת אכיפה. אני פונה לכלל תושבי העיר ומבקשת להמשיך ולהקפיד על ההנחיות ונוהלי החרום"

שלושה שבועות עברו מאז קריאתי ועד אתמול, שלושה שבועות בהם מספרי המודבקים עולים, וגב' בלוך מבינה רק 'בעת הזו', כאשר בית שמש על סף 400 חולים, לא 'בעת' כאשר הוצבו בפניה תמרורי אזהרה. אז היא יצאה להגן על מקדמי הנגיף בעירנו. ' זה רק קומץ' וזה וזה...

דבר חמור קורה בעיר שלנו, ואין וועדת ביקורת שתעקוב מקרוב אחר התנהלותה וקבלת החלטותיה ודרך קבלתן. עד כה הוכח שהחלטותיה שגויות, נכשלה בגדול בניהול המלחמה בנגיף. עם מגפונים, ו משאיות שמחה לא מנצחים נגיף. זה כלי לעודד ולהרים מורל. לא לדכא נגיף...

ועדיין שימו לב להודעתה בתקשורת. היא דורשת חבילת סיוע לשכונות. אחרי סלי מזון, (הם מקבלים בטונות) פעילות העשרה לילדים (תציגי קודם את הילדים שרוצים ממך חבילת העשרה כזו, אין כאלה) אוכלוסיה בסיכון (אם הייתה מקימה מנהלת שכונתית היה לך מיפוי להוכיח לך שאין בשכונות חרדיות אוכלוסיה בסיכון. הגיל המבוגר שם לא עובר את ה-60) ורק לבסוף, יצאו לה המילים מהפה, הגבלת תנועה והגברת אכיפה. רגע, בלוך מטילה דופי במשטרה? לא יכול להיות. והכי חמור, אין אפילו וועדת ביקורת שתבחן את התנהלותה ואת דרכי קבלת החלטותיה.

נושאים: קורונה בבית שמש, עליזה בלוך, משרד הבריאות
שכונה חרדית
שכונה חרדית
שכונה חרדית
שכונה חרדית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:54 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
רק 'בעת הזו' דורשת בלוך סגר על שכונות
יואל ו.
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 24 באפריל 2020, 07:41

מזל שיש פה עיתונאי עם וובוס.... שיכול להגיד מה שהוא חושב בלי לפחד.

רק 'בעת הזו' דורשת בלוך סגר על שכונות
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 24 באפריל 2020, 06:35

מנסה להתחנף לחרדים כאילו לבוא לקראתם אבל לא הבינה שזה בא לרעתם ולרעת כלל הציבור בבית שמש

רק 'בעת הזו' דורשת בלוך סגר על שכונות
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 24 באפריל 2020, 05:29

נרדמו בשמירה

רק 'בעת הזו' דורשת בלוך סגר על שכונות
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 24 באפריל 2020, 04:29

בהעדר אופוזיציה,ובהעדר אלטרנטיבה לשלטון של בלוך,שלטון מהוסס,מסורבל שמעיד על אופייה הניהולי ויכולותיה הרדודות, הכתבה צריכה להגיע לכולם. עניינית וחושפת את המחדל הנורא של בלוך.