הופעה בהיכל התרבות בבית שמש מעצבת לאמנים את החיים

כך חושבת עליזה בלוך, אז צפו לעמידה בתור של אמנים מגדולי הדור שיבקשו להופיע כאן כדי לשפר לעצמם מעט את הרזומה ואתם עמדו בתור לקנות כרטיסים... זה עומד להתחיל. בעוד שבועיים הופעה של אלטון ג'ון.

עם פלוטניק צילום מהטויטר
עם פלוטניק צילום מהטויטר

"זה הרגע בו רביד פלוטניק הבין כי הערב הוא הוסיף שורה בקורות חיים שלו האומרת: הופעתי בהיכל התרבות בית שמש". את הציוץ הזה בטוויטר כתבה עליזה בלוך והוא לא זכה לתגובות מי יודע מה.

כתבנו על ההיסטריה ועל עצמת ההתרגשות המלווה את עליזה בלוך בפתיחת ההיכל, עד שלעיתים נשאלת שאלה מי מנהל את ההיכל עליזה בלוך או אולי מישהו אחר? רק ההיכל עומד לה על הראש? המשבר הקואליציוני, העיר התקועה וכל השאר כבר לא חשובים שהיא מתעסקת בזוטות כמו הופעת אמן זה או אחר. ובאמת חושבת עליזה בלוך שהופעה בהיכל התרבות משנה לאמנים את החיים? כנראה שאין גבול לטשטוש בין האשליה למציאות.

ומה התגובות לאותו ציוץ של בלוך לפני שלושה ימים? נציין כי הציוץ של ראש עירייה זכה ברגע כתיבת הידיעה הזו לציוץ מחדש, ולציטוט אחד ורק 57 מסמנים אותו כאהוב

הציניות שברה כל מחסום בציוצי התגובה. הנה כמה פנינים משם, ויסלחו לי המצייצים ששמם נחסך מכם. אחד כותב: הרגע הוא הבין שהופיע ב-2021 בעיר ללא קליטה סלולרית... חברו כנראה לשכונה אומר ברמה ד אין אפילו אנטנה אחת. אחר הלך על הכבישים: מקווה שהרכב שלו (של פלוטניק) לא נתקע בבורות שבכבישים...

תגידו, מתי תיגמל עליזה בלוך מסיפור הקמת היכל התרבות. נמשיך לעקוב...

נושאים: טויטר, עליזה בלוך, היכל התרבות, בית שמש
עם פלוטניק צילום מהטויטר
עם פלוטניק צילום מהטויטר
עם פלוטניק צילום מהטויטר
עם פלוטניק צילום מהטויטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: