בית שמש: מנכ"ל רביעי בשלוש שנים!!!

זה לא קרה לאף ראש עיר בארץ, מנכ"ל רביעי תוך שלוש שנים, ברטוב הולך, מאלי חוזר. מי שעזב בטריקת דלת קלה חוזר לכסא הגבוה ביותר בשירות העיר בית שמש.

חוזר לעיר
חוזר לעיר

מנכ"ל רביעי בשלוש שנים, הספק בכלל לא רע לראש העיר עליזה בלוך. אחרי מתי חותה ז"ל שפרש ובמקומו הובאה מירה מינס כהן, ההבטחה הגדולה, באה ההבטחה הבאה, איתמר בר טוב שהפתיע היום והודיע על סיום תפקידו.

איתמר בר טוב מצטרף לעוד שורה נכבדה של בכירים שהודיעו על סיום תפקידם, מעט לפני שמיצו את יכולתם ואת זמנם . האחרון שבהם היה אמיר ברוך מנהל התחדשות עירונית, לפניו היה מנהל המוקד העירוני משה כהן, ולפניהם היו יוחנן מאלי.

" מנכ״ל עיריית בית שמש, איתמר ברטוב, הודיע לראש העיר, ד״ר עליזה בלוך כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. ראש העיר בקשה להודות לאיתמר על שנתיים מלאות בעשייה ועל שותפות השזורה בחברות עמוקה.". פתאום קם אדם ועוזב? ממש באופן לא ברור ואפילו די תמוה, בודאי בעיתוי של סוף שנה. האם ברטוב מריח ריח רע של העתיד לבוא- חשש להדחת בלוך בשל אי העברת תקציב? יכול להיות.

בימי בר טוב הפכה לשכת מנכ"ל העירייה ללשכה דומיננטית יותר, הכוללת בתוכה יותר מעשרה עובדים. בר טוב היה איש אמונה של בלוך, הבעיה באנשי אמונים שכולם מרימים רגליים בפרק זמן מה שמוגדר 'בטרם עת'.

ועוד בטרם יבש הדיו על הודעת הסתלקותו הפתאומית מכסא המנכ"ל כבר ראש העיר מוציאה ברכה למחליפו, דמות מוכרת בעירנו, יוחנן מאלי. כזכור מאלי מילא תפקיד ראש מטה וסיים תפקידו. עזיבתו היה בטריקת דלת קלה, פתאום קם והלך. ממש כמו שאנו מופתעים היום מהבאתו המחודשת לשמש בתפקיד המנכ"ל הבא. שהרי סיום תפקידו לא נבע מהיעדר סמכויות או מגיבוי שלא זכה, עזיבתו אז הוסברה בכך בשל העומס הרב המוטל עליו ובעיקר רצונו לצמצם את שעות הפעילות הנדרשות מנוכחות צמודה לעליזה בלוך.

מה עכשיו? מה משתנה? האם למאלי יש הסכם על שעות עבודה מצומצמות? האם למאלי יש הגדרת תפקיד שונה מזו שהוטלה על ברטוב.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"יוחנן מביא איתו ניסיון בשלטון המקומי והארצי, כשרון רב ואהבה עצומה לעיר בית שמש. אני משוכנעת כי הוא יצעיד את העירייה קדימה להשגים חדשים. אני מאחלת לו ולכולנו בהצלחה רבה." שאלה: מי שאוהב את העיר, למה בדיוק קם והלך באמצע העשייה?

ברטוב ומאלי יקיימו העברה מלאה ומסודרת של הנושאים ותחומי האחריות הרבים ובהתאם לכך יתואם מועד כניסתו לתפקיד של יוחנן.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, יוחנן מאלי, איתמר בר טוב. שלטון מקומי
חוזר לעיר
חוזר לעיר
חוזר לעיר
חוזר לעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: