הבדיקות חזרו, התוצאות לא מפתיעות- 287 מאומתים, נפטר שביעי במניין.

הקורונה ממשיכה להרוג, נפטר שביעי בן 82 תושב בית שמש הוא הקרבן התורן של המחלה. אלפרד סבג ז"ל נולד לתוך מלחמת העולם השנייה נפטר בשלהי מלחמת העולם בנגיף הקורונה

צילום: הועבר בואטסאפ
צילום: הועבר בואטסאפ

באור יהודה מצאו רעיון לעורר תשומת לב התושבים להימצאות נגיף הקורונה, על שלטי חוצות פורסמו מודעות אבל ענק, בגודל כזה שאפשר לראות מקילומטר. "ברוך דיין האמת, בצער רב וביגון קודר הננו להודיע על פטירתם של 7 מתושבי אור יהודה מקורונה". תושבים יקרים מוסיפה המודעה לספר הפעם בצבע לבן על רקע אדום, עדיין לא השתכנעתם להימנע מהתקהלויות?

כך באור יהודה.

כן מצער גם בבית שמש כבר יש לנו שבעה נפטרים. הבוקר מצטרף לרשימה הארורה הזו, אלפרד סבג יליד 1938 והוא בן 82. האיש שנולד לתוך מלחמת העולם השנייה מצא את מותו בנגיף שתוקף את העולם ללא רחם, אכזר וכואב לא פחות מהמלחמה הארורה ההיא. נולד במלחמה, מלחמת העולם השניה- נפטר במלחמה אחרת, המלחמה בנגיף הקורונה.

הייתה ציפייה למס' חולים מאומתים גבוה, לכזה לא נערכה המערכת. 287 חולים חדשים. בסה"כ חולים פעילים היום בעיר 1402. בשבעת הימים האחרונים נוספו בבית שמש 1118 חולים, אם נזכור שיומיים לא היו בדיקות, ערב כיור וכיפור אזי המספר הזה הוא ממוצע של יותר מ-230 חולים ליום!!! ואנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסגור את האלף השישי במניין החולים בעיר, 5939 חולים בסה"כ.

ועוד משהו שכדאי לשים לב אליו, הפילוח לפי שכונות מצביע על קפיצת מדרגה בעיר הותיקה. 348 חולים בעיר הותיקה, אמנם בהגדרת העיר הותיקה הזו מצויים כ-36 אלף תושבים, הכי הרבה מכל השכונות, ועדיין המספר הזה גדול בכל קנה מידה.

ברמה א יש 309 חולים, בקריה החרדית 221 חולים.

נושאים: קורונה, בית שמש, משרד הבריאות, פיקוד העורף
צילום: הועבר בואטסאפ
צילום: הועבר בואטסאפ
צילום: הועבר בואטסאפ
צילום: הועבר בואטסאפ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: