"פעילים מרכזיים בסניף הליכוד מתארגנים להעמיד בבחירות מועמד מטעמם לראשות העיר.

הסרטון בו נצפה השר אריה דרעי מצהיר על תמיכה כביכול של הליכוד במשה אבוטבול הרגיז וקומם פעילים אשר יצאו בהצהרה.

סניף הליכוד בהתכנסות
סניף הליכוד בהתכנסות

אריה דרעי מיהר להצהיר ועורר ענייני בחירות רדומים במחנה הציוני. הליכוד מצא עצמו הבוקר בסערה רבתי עקב דברים שנאמרו ויוחסרו לראש סיעת הליכוד שלום. אי הבהירות בתגובתו, הוסיפה שמן למדורה. ניתן היה ללמוד מדבריו דבר והיפוכו, ולא זאת ביקש הציבור לדעת או להבין. אם הליכוד תומך כן או לא באבוטבול? על השאלה הזו מסרבים שניים להגיב באופן הכי ברור. גם שלום אדרי וגם סגן ראש העיר שיטרית, שניהם מסכימים על ההתנסחות שהועברה אתמול באמצעות האתר הזה. מה שמוסיף ומלבה את החשש הכבד שנעשו או הוסכמו דברים מאחורי הגב. הבוקר קיבלנו שיחת טלפון המבקשת להדגיש כי שום דבר לא סגור.

"פעילים מרכזיים בסניף הליכוד מתארגנים להעמיד בבחירות מועמד מטעמם לראשות העיר." כך אומר אחד מפעילי הליכוד המרכזיים בתנועה כתגובה לסרטון בו נצפה שר הפנים אריה דרעי מודיע קבל עם ועולם כי יו"ר הליכוד בבית שמש מודיע לו על תמיכתו במשה אבוטבול לראשות העיר. הסרטון ובמיוחד תוכנו הרגיז והציף כאחד רגשות בעיר ובמיוחד בסניף הליכוד. "בליכוד יש אנשים טובים ואפילו מצוינים שיכולים להוביל את העיר, ושום דבר לא סגור.". אומר הפונה.

עו"ד אלי בוטבול מוכר בעיר כמי שפעל ותמך בליכוד והיה אף מקורב מאוד לראש העיר הקודם דניאל וקנין אומר כתגובה לפרסומים האלה: "אני מכיר את אריה דרעי ואת שלום אדרי, הפעם אריה דרעי לא הזדקק כנראה לבצל, כדי לומר את מה שאמר. אם אני צריך להאמין לגרסה אחת, אני בוחר בגרסה של שלום. אריה דרעי מוכר בחוסר אמינותו, אני יותר נוטה להאמין לשלום אדרי מאשר לשר אריה דרעי. ספק גדול בעיני אם שלום אדרי יחשוב על מעשה כזה - צעד כזה, מבלי להביא קודם לסניף". התגובה הזו היא תגובה אחת מרבות אחרות שהגיעו למערכת, ואולם זו בודאי מאירה באור אחר לגמרי את ההודעה המגמגמת על תמיכה באבוטבול. לדברי עו"ד אלי בוטבול, לא היה שום דיון בסניף ולא סוכם על שום תמיכה.

נושאים: בחירות 2018, בית שמש, אריה דרעי
סניף הליכוד בהתכנסות
סניף הליכוד בהתכנסות
סניף הליכוד בהתכנסות
סניף הליכוד בהתכנסות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
"פעילים מרכזיים בסניף הליכוד מתארגנים להעמיד בבחירות מועמד מטעמם לראשות העיר.
מי שיתן לחרדים מהנכתבה ביום רביעי, 28 בפברואר 2018, 01:12

שהנציגים שלהם לא נונים להם ייבחר https://www.atzuma.co.il/sportgimmel