בניגוד להבטחות האכלוס בנווה שמיר מתעכב

אין בנווה שמיר דיירים חדשים, ולא מפתיע. אין מוסדות, אין תשתיות, אין תרבות מובטחת ואין אפילו מקום לחנות מכולת אחת. אז מה תעשה האם היולדת שצריכה חלב דחוף?

נווה שמיר מוארת
נווה שמיר מוארת

"אכלוס ראשון של השכונה באוגוסט הקרוב בפרוייקט של חברת עיר דוד, ממש בכניסה לשכונה התקיימו כבר מספר פגישות הכנה לאכלוס עם כל הגורמים הרלוונטים- cpm, חברת חשמל, מי שמש, הנדסה, תפעול וכו.. במטרה להכין את התשתיות, המדרכות, פינוי הזבל, שצפים קרובים לפני האכלוס. (אפילו ברמה של נטיעת עצים לפני תחילת שנת השמיטה..)

בחודשים הראשונים התושבים יתבססו על מוסדות ציבור וחינוך בסמוך לשכונה- רמה א ומשקפיים, שם יפתחו מעונות חדשים שיקלטו גם את תושבי נווה שמיר. במהלך השנה הבאה נסיים לבנות את המוסדות הראשונים- מעונות, בתי כנסת, מקווה.. הקאנטרי יפתח ביולי 22.. ובהמשך גם אולפנת נגה" זו הודעה שהועברה אלינו מדוברות העירייה בחודש... מרץ 2021. מדוייק? 11.3.2021

בהמשך הובטח כי את הקיץ הזה יבלו הילדים בפעילות בשכונה. מודעות ענק ובתקשורת הופצו בכיוון זה. אז מה יש נכון להיום? נכון לאתמול בלילה.

יצאתי לסיבוב בבניינים של חברת עיר דוד, אלו הם הבניינים הראשונים ממש ברחוב הראשי של השכונה, החברה בה חישבו דרך לשכנע את הדיירים להגיע במהלך חודש אוגוסט לקבל מפתחות. אז... התוצאה לא הפתיעה. אין בנווה שמיר דיירים חדשים!!! יש אור , כלומר תאורת רחוב, יש אספלט, יש עצים, שנת השמיטה זירזה, אבל דיירים חדשים אין. אגב שנת שמיטה, מדוע הכיכרות לא נשתלו או ננטעו או עוצבו בהתאם?

בכל מקרה, יש בניינים שמוכנים למסירה. היכן העיכוב אם יש כזה?

מה אין, או מה יכול לעכב, אין תשתיות, אין מוסדות, אין אפילו חנות מכולת אחת לקניה מזדמנת של שקית חלב.

נושאים: נווה שמיר, בית שמש, עיר דוד
נווה שמיר מוארת
נווה שמיר מוארת
נווה שמיר מוארת
נווה שמיר מוארת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: