סיום הגשת הרשימות: בית שמש מקבלת תעודה הכרה ממדינת ישראל להיותה עיר חרדית

בקדנציה הבאה בין אם זה אבוטבול (ספרדי, גדל והתחנך בבית שמש) כחוזר לראשות, בין אם זה גרינברג כראש עיר חרדי אשכנזי ובין אם זו עליזה בלוך, הנה רשמו לפניכם, בבחירות הבאות אם האוכלוסיה החילונית, הדתית הלאומית תמנה כאן 20% זה יהיה ההישג הגדול ביותר של מי שיכהן כאן בקדנציה הבאה

וועדת הבחירות
וועדת הבחירות

אם יש תעודה בשם מכון התקנים הקובעת שבית שמש החילונית כבר איננה, הנה לכם הרשימה המסודרת ומסכמת של המועמדים לראשות ולמועצת העיר.

לראשות העיר מתמודדים:

עליזה בלוך- בית שמש מאוחדת

שמואל גרינברג- דגל התורה

משה אבוטבול-ש"ס

מלאכי כי טוב- בני תורה (הפלג הירושלמי)

למועצת העיר מתמודדים

דגל התורה

כח - כלל חסידי שלומי אמונים ובעלזא

קהילות אגודת ישראל

ש"ס

בני תורה

דרך - מפלגת צעירים בראשות מוטי לייטנר

בית שמש מאוחדת

הליכוד

הבית שלנו בראשות הולנדר

הציונות הדתית בראשות גבאי

הדמוקרטים- יהודה מוזס

שלושה מועמדים חרדים, מול מועמדת ציונית דתית לאומית.

למועצת העיר לא פחות מ-6 רשימות חרדיות, כולל ש"ס, כולל הרשימה החדשה של לייטנר. מולם מי מתמודד בציונות הדתית, 2 רשימות, השלישית קומסי קומסה- הראש ציונית דתית לאומית, השני חילוני, השלישית רב, והרביעית חרדית מג'. תחליטו היכן לשבץ אותה.

נותרנו עם הליכוד, מזל שיש עוד ליכוד, ואיתו מפלגה בשם בית שמש ליברלית של מוזס- חוזר בשאלה...

אין עבודה, אין יש עתיד, אין מרצ, ואין אפילו רשימות מקומיות שצצו כפטריות אחרי הגשם בערב בחירות (דור אחר, עתיד העיר, כולנו בית שמש, למען בית שמש, יחד- רשימה חלקית של רשימות מקומיות שהתמודדו במשך השנים)

זהו בדיוק היחס להרכב העירוני שלנו, 71% חרדים, 29% היתר. חלקו אותם שווה בשווה ותמצאו שבעיר יש בין 10-12% חילוניים, 12-17% דתיים לאומיים, מסורתיים. עליהם נשענת תיאוריית אלי ישי: "אסור לוותר על החילוניים בעיר כדי שהחרדים יוכלו להתקיים".

תמונת מצב עגומה מאוד, שהקצינה בקדנציה האחרונה, נוספו לעיר עוד כ-50 אלף תושבים רובם ככולם חרדים. בית שמש לא תהיה שונה בבחירות הבאות מאלעד, מבית"ר, מבני ברק, מרכסים. שם נחתכים המינויים בידי מועצות הרבנים, ובהסכמה כבר אפשר לומר שיכול להיות, ולא רק יכול להיות, זה אפשרי, שבבית שמש מתוך הסכמה, בבחירות 2028 לא צריך ללכת לבחור.

אז אפשר לחיות באשליה שהיתה כאן ראש עיר ציונית, שהנהיגה עיר לכולם, דרך ביניים, דרך אמצע, דרך להגשים חזון חדש למציאות בלתי אפשרית בישראל. אני אומר לא יחזיק!!! בקדנציה הבאה בין אם זה אבוטבול (ספרדי, גדל והתחנך בבית שמש) כחוזר לראשות, בין אם זה גרינברג כראש עיר חרדי אשכנזי ובין אם זו עליזה בלוך, הנה רשמו לפניכם, בבחירות הבאות אם האוכלוסיה החילונית, הדתית הלאומית תמנה כאן 20% זה יהיה ההישג הגדול ביותר של מי שיכהן כאן בקדנציה הבאה.

נושאים: בחירות 2023, בית שמש, עיר חרדית
וועדת הבחירות
וועדת הבחירות
וועדת הבחירות
וועדת הבחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: