מחנה ילדי אריאל שהפך לנס סוכות

יממה לאחר התאונה הקשה אתמול בצומת אשתאול, מתקשים ההורים לעכל ומודים להקב"ה שהציל את ילדיהם מאסון נורא. במשטרה מתחקרים ובודקים גם את כשירות האוטובוס לתנועה. בינתיים בעירייה מארגנים חבילות ממתקים...

האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל
האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל

הרבה יותר מלא נעים, וזה יכול היה להסתיים הרבה הרבה יותר גרוע. אוטובוס עמוס ילדים, בדרך חזרה לבית ממחנה סוכות מוקדם, התהפך על צדו ולנוסעיו, כמעט כולם נפצעו באופן זה או אחר. הורים לא מעטים 'מקללים' את ההסכם החדש של ארגוני המורים שהנהיגו חופשה בין כיפור לסוכות.

הבוקר ארזו עובדי אגף חרום ובטחון ועובדי מינהל חינוך בעירייה - חבילות שי לכל הנערים, חניכי תנועת אריאל בנים, שנפצעו בהתהפכות האוטובוס אתמול בכביש 38 ועדיין מאושפזים בבתי החולים. עם תום אריזת חבילות השי יצאו עובדי עירייה מתנדבים לבתי החולים לשמח את הילדים.

תאונת הדרכים בצומת אשתאול שבסמוך לבית שמש, כוחות המשטרה ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים ממשיכים בחקירת נסיבות תאונת הדרכים העצמית במהלכה אוטובוס תלמידים התהפך על צדו. כתוצאה מהתאונה, טופלו במקום על ידי גורמי רפואה ופונו בהמשך לכך 29 פצועים, מתוכם- 1 קשה, 2 בינוני והיתר קל (26) (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי.

מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס, בשלב מסוים סטה ימינה לצד הדרך והתהפך, מסיבה שטרם התבררה. כוחות משטרה ומג"ב רבים הגיעו למקום תוך זמן קצר והחלו בפעולות לסגירת אזור התאונה וסיוע ראשוני.

בשירות הפסיכולוגי המקומי הקימו שני מרכזי תמיכה עבור ההורים ובני המשפחה.

דובר מד"א, זכי הלר העביר את הדיווח הבא: בכביש 38 סמוך לאשתאול, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק והדסה עין כרם, 33 מנוסעי האוטובוס, ילדים כבני 8 עד 12, בהם: 2 במצב קשה, 1 במצב בינוני, 30 במצב קל.

פראמדיק מד"א אושרי אדרי וחובשי מד"א ישי גליק ושמואל פשקוס, סיפרו: "הגענו מהר למקום וראינו את האוטובוס הפוך על צידו בואדי סמוך לכביש. מתוך האוטובוס יצאו כל הנוסעים רובם יצאו לבד וחלקם חולצו, נהג וילדים בני 8 עד 12, כולם היו בהכרה מלאה. ביצענו מיון ראשוני לנוסעי האוטובוס, 2 מהילדים סבלו מחבלות קשות. אחד מהם עם חבלה רב מערכתית והשני עם חבלה בבטן, הענקנו להם טיפול מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם קשה. בחדר הטראומה אחד מהם הורדם והונשם. פצוע נוסף פונה במצב בינוני וכ- 30 פונו במצב קל עם חבלות יבשות."

נושאים: תאונה ילדים, אריאל, בית שמש, רמב
האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל
האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל
האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל
האוטובוס ההפוך צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: