אין מליאה ואין אישור להרכב המוצע בהסכמה בין החרדים

הסיעות החרדיות במטרה לכפות יו"ר חרדי סמכו ידיהם על הסכם לפיו ש"ס תמנה שתי נשים למועצה, בעוד יהדות התורה תמנה 3 נציגים, חמישה חברים שהם למעשה רוב בהרכב המועצה החדש. מי מונע? מנהיגות שס מסרבת להסכם כזה בבית שמש.

ישיבת מליאה ארכיון
ישיבת מליאה ארכיון

ישיבת המליאה שלא מן המניין שהייתה אמורה להתכנס לפני דקות מספר בוטלה ברגע האחרון. על סדר יומה אישור הרכב מוצע כפי שהעבירה עליזה בלוך ואשר קיבל אישור הנהלת מועצת העיר ברוב. בהצעה זו חולק ההרכב כדלקמן: יהדות התורה (דגל ואגו"י- מתאחדים?!!!) 3 נציגים מתוכם 1 מומלץ הרשות המקומית. הליכוד 2 נציגים מתוכם 1 מומלץ הרשות המקומית. ש"ס 2 נציגים מתוכם 1 מומלץ הרשות המקומית, הבית ההודי 1 מומלץ הרשות המקומית. עיר מאוחדת 1 נציג. עץ ויתרה על זכותה להיות שותפה בהרכב המועצה הדתית מטעמי אידיאולוגיה.

אי כינוס המליאה נובע מאי אישור ההסכם בין אגו"י לבין ש"ס. בהסכם זה היה על סיעת ש"ס להציג שני שמות להרכב המועצה הדתית. בהסכם בין שתי המפלגות נקבע כי ש"ס תציע שמות של נשים למועצה הדתית. יהדות התורה (אגו"י + דגל) התחכמו בסיכום עם ש"ס, הם לא מוכנות להיות אלה שממליצות על נשים לתפקיד למועצה הדתית. שאת 'העז' תאכל ש"ס., הפיתיון לש"ס, היה קבלו את הראש והציעו גם שתי נשים. ש"ס בבית שמשקנו את הרעיון וביקשו הנהגת התנועה.

אלא שאז התברר כי יש בעיה באשר להצגת שמות נשים במועצה הדתית בשם ש"ס. מנהיגות ש"ס, (דרעי?!) מסרב לקבל מינוי שתי נשים במועצה הדתית מטעמו.

בכך למעשה נסתם הגולל כנראה על הרכבת מועצה דתית בימי עליזה בלוך, והכדור יעבור לידי השר מתן כהנא אשר יפעל בהתאם לסמכות הנתונה בידו.

נושאים: מליאה, בית שמש, מועצה דתית
ישיבת מליאה ארכיון
ישיבת מליאה ארכיון
ישיבת מליאה ארכיון
ישיבת מליאה ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: