בלוך ווליצקי לארה"ב פעם שנייה תוך 7 חודשים

ביקורת על הנסיעה שבאה בעת משבר פוליטי ומנהלי חריף. "התקציב לשנת 2020 לא אושר וכבר שורפים אותו בנסיעה לארה"ב, עוד נסעה מיותרת".

בלוך ברהב בנסיעה ביוני
בלוך ברהב בנסיעה ביוני

ראש העיר עליזה בלוך וחבר מועצת העיר צבי ווליצקי הממונה בין היתר על קשרי חוץ יוצאים שוב לארה"ב. הנסיעה המשותפת תוכננה כבר מזמן . בשל העובדה שמליאת מועצת העיר לא מתכנסת, ויש צורך באישור מליאה ליציאתם נדרשים לעשות זאת במליאה טלפונית. חברי מועצת העיר מתבקשים לאשר את הנסיעה המתוכננת לשבוע הקרוב.

בהודעה שהופצה בין חברי מועצת העיר מובא הסבר לנסיעה ובעיקר הצורך לאשרה. "נבקשכם לאשר את יציאתם של ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך וחבר מועצת העיר מר צבי ווליצקי לוושינגטון DC, בתאריכים ב15.1-18.1.2020 וזאת למטרת חידוש הקשרים עם פדרציית וושינגטון והקהילות היהודיות בעיר וכן להגברת התרומות לקידום העיר." נכתב בהודעה לחברי מועצת העיר. באותה הודעה כאמור גם מוסבר טעם נסיעתם פגישות עם נציגי הפדרציה היהודית בוושינגטון, עם ראש עיריית וושינגטון DC, שגריר ישראל בארצות הברית ועוד.

הנסיעה היא במסגרת תפקידם כראש העיר וכחבר מועצה ולצורכי הרשות. עלות הנסיעה היא כ-16 אלש"ח ומתוקצבת מתקציב העירייה השוטף. נזכיר זו הנסיעה השנייה של השניים לארה"ב. בפעם הקודמת זו הייתה בחודש יוני 2019.

בין חברי מועצת העיר יש ביקורת על העובדה שראש העירייה יוצאת במצב פוליטי וכלכלי רגיש מאוד. אין תקציב עירייה, המצב בקואליציה במשבר עמוק, מה היא נוסעת לעשות שם?" שואל חבר מועצת עיר.

אחר טוען לצירופו הקבוע של ווליצקי לנסיעה, "הוא כבר הה בנסיעה אחת בוושינגטון, זה הוא ממונה על קשרי חוץ אינה סיבה להפוך אותו לפרזנטור לעיר, יש עד מוכשרים בעיר שמסוגלים לייצג את בית שמש בכבוד".

נושאים: עליזה בלוך, צבי ווליצקי, בית שמש
בלוך ברהב בנסיעה ביוני
בלוך ברהב בנסיעה ביוני
בלוך ברהב בנסיעה ביוני
בלוך ברהב בנסיעה ביוני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך ווליצקי לארה"ב פעם שנייה תוך 7 חודשים
אבינכתבה ביום חמישי, 09 בינואר 2020, 14:19

חברים זו פשוט בושה! לטוס לחו"ל בזמן כזה...