ממשלה עם 19-20 שרים תספק את הצרכים של מדינת ישראל

חזירות אינה מידה טובה, לוותר על החוק הנורבגי או להגבילו, לבטל משרדים ממשלתיים שלא תרמו במאומה בקיומם. לחלק את העוגה ולהשאירה שלמה. עצה קטנה לביבי...

סניף בית שמש
סניף בית שמש

תמה מערכת הבחירות, העם אמר את דברו, ונתניהו, ביבי, יכול להקים ממשלה טובה ויציבה לישראל.

ומותר לי, כמו לכם להרהר מעט על הרכב הממשלה הבאה, גם אם בחרתם וגם אם לא.

יכול נתניהו לגמול לשמאל כהתנהגותו, כלומר להרכיב ממשלה רחבה עם 30-34-36 שרים וסגני שרים. ויזכה עדיין לתמיכת הרוב ואולי גם המיעוט שלא הצביע לו. כי מה שמותר היה לבנט וללפיד מותר לו. לא!! יכול להריץ את החוק הנורבגי כדי להכניס עוד 20 חברי כנסת מהליכוד, מהציונות הדתית, מש"ס או מיהדות התורה והציבור יבין אבל לא ישמח. בסופו של דבר עוד הרבה מיליונים מהקופה הציבורית לטובת שילוב מועמדים בפעילות ציבורית.

נתניהו חייב לנהוג בהגינות כלפי המדינה והאוצר שלה, חזירות אינה מידה טובה. בעיקר לאור העובדה שיש רק 3 או 4 מפלגות מהם יבואו השרים לממשלה הבאה עלינו לטובה. הליכוד, ש"ס, והציונות הדתית. החרדים תמיד סלדו מלשמש בתפקיד שר, ואם יבקשו הם יסתפקו הרי בשר אחד למשרד אחד. עדיין נותרים בידיו לחלוקה ולשיבוץ מספיק שרים כדי למלא מכסה נאותה וסבירה.

אם ייטיב להחליט ולהחליק 10-9 שרים לליכוד, 4 שרים לש"ס, 4-5 שרים לציונות הדתית, ושר אחד ליהדות התורה, הנה לנו/לכם ממשלה עם 20-19 שרים. די והותר כדי לספק את רצון הנבחרים. ואל לשכוח יש עוד תפקידים חשובים לרצות בהם חברים מתוך הקואליציה, יו"ר ועדות, יו"ר כנסת, יו"ר קואליציה.

המלצה קטנה שלי, הקטן ברשימת העיתונאים ואולי אחרון הבוחרים, אדון נתניהו, הוכח לעם ולעולם, שאתה הגון ופחות חזיר ממשה שחושבים עליך.

הזדמנות להתחיל לתקן, הזדמנות להוכיח שנתניהו באמת קשוב לעם ובעיקר לצרכיו. נתניהו חושב על ישראל לפני הכל.

נושאים: בחירות 2022, מדינת ישראל, בנימין נתניהו, ממשלה
סניף בית שמש
סניף בית שמש
סניף בית שמש
סניף בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: