אבוטבול התבשר ב'חיבוק' עם אריה דרעי על החלטת מועצת גדולי התורה

סגן שר החקלאות, עכשיו זה רשמי, משה אבוטבול מצטרף לממשלת ישראל ולא נדרש להתפטר מהכנסת בשל מימוש החוק הנורבגי.

עם היו"ר
עם היו"ר

אחרי שהייתה לנו שרה מהעיר, (עומר ינקילביץ) עכשיו יש לנו סגן שר וזה סופי. משה אבוטבול סגן שר החקלאות. עכשיו ב'חיבוק' רשמי עם אריה דרעי התבשר מש אבוטבול על תפקידו החדש בממשלת ישראל ה-37.

"ברגעים אלו נקראתי לפגישה עם יו״ר התנועה שלנו ח"כ הרב אריה דרעי הי"ו שבישר לי שמרנן ורבנן מועצת חכמי התורה בכינוסה אמש הטילה עלי את התפקיד לשמש כסגן שר החקלאות בממשלת ישראל ה-37 שתוקם אי"ה בימים אלו;

התפקיד הינו גדול ומאתגר מאוד. ציבור החקלאים ממתינים לקבל כתף וסיוע בעת ובעונה הזאת ושנשמש להם לפה בצרכיהם הרבים כמו גם בשאר נושאי המשרד שבעז״ה אפעל בשת״פ לצידו של השר היקר שיתמנה.

אמרתי ליו״ר שבעז״ה אעשה את הכל כבתפקידי הציבוריים הקודמים כראש העיר בית שמש ועוד לפעול למען צרכי הציבור ולקדש שם שמים ברבים כפי דרכם של הרועים הרוחניים שלנו מרן אביר הרועים הרב עובדיה יוסף זצוק״ל ומרן ראש הישיבה אביהם של בני הישיבות חכם שלום כהן זצוק״ל נשיאי מועצת חכמי התורה, אשר עשרות בשנים נועצתי בהם רבות בתפקידי הציבוריים הרבים "והנוטל עיצה מן הזקנים אינו נכשל".

אני מודה למרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט״א על האמון והכבוד שניתן לי בתפקיד שהטילו עלי ואברך בברכת רפואה שלימה את מורנו ורבנו זקן חברי מועצת החכמים פאר הדור והדרו מרן הרב שמעון רפאל בעדני בן חביבה שליט״א שה׳ ירפאו ויחזקו במהרה לשוב להנהיגנו כבתחילה אמן."

שורה של ודות, כרגיל אבוטבול לא שוכח אף אחד, כולל את רעייתו אסתר שתחי'. ומסיים א ההודעה בפרסום מס' הנייד שבידו.

לאבוטבול ששון ושמחה וגם לפוליטיקאים בעיר שחששו מאפשרות שובו לעולם הפוליטי בבחירות 2023. עכשיו זה רשמי וסופי- אבוטבול סגן שר החקלאות.

נושאים: ממשלה, ישראל, בית שמש, משה אבוטבול
עם היו"ר
עם היו"ר
עם היו"ר
עם היו"ר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: