האם מצביעי הליכוד בבית שמש איבדו עניין בבחירות?

האם שאננות, האם עייפות, האם הגירה, או אולי בכלל נמאסות כל הפוליטיקה עליו. ייתכן וכל הגורמים גם יחד ואם נוסיף את קיומה של תקווה חדשה וגם הצלת סמוטריץ' שהיתה על הפרק.

נתניהו בא לתמרץ
נתניהו בא לתמרץ

הליכוד, מפלגתו של נתניהו, גילה חוסר יציבות לאורך שלושת מערכות הבחירות האחרונות. במערכה הראשונה בכנסת ה-21 קיבל הליכוד בעיר 10373 קול, במערכה בכנסת ה-23 הליכוד קיבל שיא בכל הזמנים 11,349 קולות. באמצע, בתווך קיבל 8925.

כמה קיבל הפעם במערכה הרביעית? 7,238!!! 4111 קול, זה המון. זה לא טעות בספירת הקולות, זה לא יגדל באופן דרמטי במעטפות הכפולות ככל שישנן כאלה בעיר ויגיע למספר הבוחרים בכנסת ה-23 או אפילו זו של הכנסת ה-22. אין ספק הרבה מתחת לכל ציפייה. וגם אם מישהו ינסה להיתלות בהצבעה עבור הציונות הדתית, זה לא ממש יכול להניח את הדעת.

הבוקר המנהיגות המקומית באלם, אין תגובות, אין התייחסות, אין הודעות ואין מילה על התוצאות. לא נתפלא אם מחר או מחרתיים נתניהו ירים טלפון (או שלא) לאחד מראשי הסניף בבית שמש לברר מה קרה כאן. התוצאות הרי גלויות ומונחות גם לפניו.

האם מצביעי הליכוד בעיר התעייפו? ייתכן, תופעה ארצית מורגשת מאוד באחוז ההצבעה הארצי.

האם מצביעי הליכוד עזבו את העיר? גם ייתכן, אבל לא בכמות כזו הנובעת מההפרש בין הכנסת ה-23 לכנסת ה-24.

אז מה גרם?

אולי חוסר רצון מופגן מדי מהתנהלות נתניהו ביחסו לעיר ולתושביה אשר מרגישים כי הופקרו לידי מנהיגות חרדית על ידו במהלך השנים? ייתכן.

נביט רגע לעבר תקווה חדשה, בשר מבשרו של הליכוד, תקווה חדשה בראשות גדעון סער קיבל בבית שמש 826 קול. גם אם תחברו את סער עם הליכוד עדיין רחוקים מההישג של בחירות לכנסת ה-22. אגב מי שייצג ופעל למען תקווה חדשה היה מכרו של הליכוד שמעון אזולאי, חבר המועצה הדתית מטעם הליכוד ופעיל פוליטי במפלגות שונות.

נראה כי כל הסיבות ביחד גרמו אכן לירידה בכוח הליכוד, עייפות, הימאסות, חוסר עניין, וגם זליגה למחנה סמוטריץ.

אז תארו לכם מה יקרה אם יהיו כאן בחירות חמישיות באוגוסט? אם כך בעיר הליכוד, בעיר הכי מזוהה עם הליכוד תארו לכם מה קרה בערי פריפריה אחרות.

נוסיף כי נשמח לארח כאן את אחד מחברי הליכוד להביע דעתו על תוצאות הבחירות בבית שמש בפרט, וגם על התוצאות הארציות.

נושאים: הליכוד, בנימין נתניהו, בחירות לכנסת ה-24
נתניהו בא לתמרץ
נתניהו בא לתמרץ
נתניהו בא לתמרץ
נתניהו בא לתמרץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
האם מצביעי הליכוד בבית שמש איבדו עניין בבחירות?
תושב ותיקנכתבה ביום רביעי, 24 במרץ 2021, 10:01

הליכוד בעיר כלל את האנגלוסקסים,שהם לא בדיוק בית"רים טבעיים.זה בערך גודלו האמתי אם לא פחות מכך.בבחירות המונציפליות הבאות גורלו יהיה כזה של המערך,קולו יבלע ברוב החרדי.

האם מצביעי הליכוד בבית שמש איבדו עניין בבחירות?
אורחנכתבה ביום רביעי, 24 במרץ 2021, 08:54

מה הפלא כשנציגי הליכוד המקומיים מצביעים לישראל ביתנו. לפני הבחירות נצפה חבר הכנסת קושניר בסיור עם פעילי ליכוד מקומיים בבר אילן